آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



اگر از آشپزی تکراری خسته شده اید، بخوانید


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 09:59

اگر از آشپزی تکراری خسته شده اید، بخوانید

برترین ها/ رول های خیار و بوقلمون
فکر کنید یک روز در خانه هوس آشپزی متفاوت کرده اید، چیزی که هم هیجان انگیز شود و هم وقت زیادی از شما نگیرد. پیشنهاد ما برای شما کمی گوشت، مثلا گوشت بوقلمون، چند عدد خیار و سبزیجات دلخواه است. با همین مواد ساده کلی هیجان زده خواهید شد.
چی لازم دارم:
3 عدد خیار
4 /1 پیمانه سس پستو
4 /1 پیمانه موتزارلای خرد شده
1 عدد سینه بوقلمون پخته
1 عدد فلفل دلمه‌ای
2 /1 پیمانه اسفناج
به میزان لازم نمک و فلفل
چطور بپزم:
1. ابتدا سینه بوقلمون را ریش‌ریش کنید. فلفل دلمه‌ای را بشویید، سپس آن را خرد کنید. اسفناج را هم بعدازآنکه شستید، در سبدی بریزید تا خشک شود. اگر برگ‌های اسفناج بزرگ بود، آنها را کمی خرد کنید.
2. حالا خیارها را خوب بشویید و آنها را خشک کنید، سپس با یک چاقوی تیز به‌صورت عمودی برش بزنید، طوری که نوارهای باریکی ایجاد شود.
3. حالا باید لقمه‌ها را آماده کنید. به این صورت که ابتدا روی نوارهای خیاری مقداری سس پستو بمالید، سپس روی آن مقداری بوقلمون ریش ریش شده، فلفل دلمه‌ای، اسفناج و یک‌تکه پنیر قرار دهید. مقداری نمک و فلفل هم به مواد بزنید. حالا به‌آرامی خیارها را لوله کنید. برای اینکه مواد، داخل خیار بماند از خلال‌دندان استفاده کنید و آن را داخل خیار لوله شده قرار دهید.
4. لقمه‌های آماده شده را داخل ظرف مورد نظرتان بچینید و سرو کنید.
یه جور دیگه
برای تهیه این لقمه‌ها از هر نوع سبزی که می‌خواهید می‌توانید استفاده کنید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کیا خسته شدن از هک های تکراری ؟ هک جیفت کارت