سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرار دسته‌جمعی زندانیان در برزیل 2 کشته برجای گذاشت


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، فرمانداری استان «پرنامبوکو» در شمال شرقی برزیل روز گذشته از اقدام به فرار دسته‌جمعی زندانیان زندان‌ «کورادو» در این استان خبر داد و اعلام کرد: 2 تن از این زندانیان کشته و 40 نفر دیگر نیز بازداشت شدند؛ این در حالی است که 100 نفر دیگر از زندانیان موفق شدند از محل حبس خود بگریزند.

زندانیان برزیلی با منفجر کردن دیوار یکی از اتاقک‌های ملاقات که تحت تدابیر امنیتی بود، قصد فرار دسته جمعی از زندان را داشتند؛ این انفجار نیز ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

از سوی دیگر پلیس برزیل نیز از ادامه تلاش‌های نیروهای خود برای پیدا کردن زندانیان فراری در محله‌های مجاور زندان خبر داد؛ بسیاری از این زندانیان متواری در تلاش بوده‌اند که وارد خانه‌ها، مراکز تجاری و ایستگاه‌های مترو در این منطقه شوند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5IFIU6


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت