سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلاش نمایندگان مجلس برای تامین بودجه مناسب هلال احمر


مهر/ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های اخیر، جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی کشور حضور گسترده و بسیار موثری داشته و کارنامه موفقی از خود برجای گذاشته است.

دکتر علی لاریجانی در مراسم تجلیل از اعضا، داوطلبان، خیرین و واقفان جمعیت هلال احمر استان قم که عصر امروز در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه هلال احمر یکی از سازمان های پرتحرک و فعال کشور است، گفت: باتوجه به اینکه در کشور ما حوادث متعددی رخ می دهد و این حوادث شامل حوادث طبیعی و غیرطبیعی است، جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد محرک و فعال در تمامی حوادث حضور دارد.

وی ادامه داد: در سال های اخیر، جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی کشور حضور گسترده و بسیار موثری داشته و کارنامه موفقی از خود برجای گذاشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از نزدیک شاهد حضور نیروهای هلال احمر در امدادرسانی به مردم در حوادث بوده ام.

لاریجانی با بیان اینکه هلال احمر با گستراندن پرچم فعالیت خود باعث شده تا نهادی چابک نشان دهد، تصریح کرد: هلال احمر از بدنه ای شاداب و مردمی برخوردار است و این موضوع سرمایه ای مهم برای هلال احمر محسوب می شود.

وی یادآور شد: هرچه پیوندهای دینی و اجتماعی در جامعه ساری و جاری شود، محبت در کشور بیشتر می شود.

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی، فعالیت داوطلبانه هلال احمری ها در تمامی استان ها از جمله استان قم، گویای تحقق این مهم است.

نماینده مردم قم در مجلس در خصوص ایجاد ارتباطات عاطفی میان مردم گفت: جمعیت هلال احمر جاری کننده ارتباطات عاطفی میان مردم بوده که این مهم بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد وجود جمعیت هلال احمر در کشور، حضوری مبارک است و امیدواریم همچون همیشه، منشا خیر و برکت باشد و بدانی که قوه مجریه و مقننه قدر زحمات هلال احمری ها را می داند.

لاریجانی افزود: همه ساله از زمان تنظیم بودجه سازمان ها، نمایندگان مجلس به صورت فعال برای تامین بودجه مناسب این جمعیت تلاش می کنند.

وی ابراز کرد: مناسک دین مبین اسلام پیوندهای قلبی را افزایش می دهد و کار هلال احمری ها این مهم را محقق می سازد.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: فعالیت های هلال احمر بر روی کاغذ قابل بیان نبوده و یکی از مهمترین کارکردهای آن گسترش روابط و ایجادسلامت اجتماعی است.

در این مراسم به پاس پشتیبانی ها و همراهی مداوم دکتر لاریجانی از جمعیت هلال احمر، لوح یادبودی از سوی دکتر ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تلاش نیرو‌های هلال احمر لیبی برای بیرون کشیدن اجساد مهاجران