فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«برای ایران» روی آنتن افق/ برنامه‌ای با شعار استقلال و آزادی


«محمدعلی محمددوست» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با اشاره به تولید برنامه تلویزیونی «برای ایران» گفت: آغاز پخش این برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب و سالروز پیروزی نهضت اسلامی است.

وی افزود: «برای ایران» می‌کوشد به طور همزمان به دو مسئله بپردازد؛ نخست بیان ثمره و نتیجه کارهای گروهی در قالب پروژه‌های عظیمی که طی سال‌های گذشته شاهد بهره‌برداری از آنها بوده‌ایم و دوم، دستاوردهای علمی و فنی کشورمان در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی که هر دو با ایام دهه فجر، متناسب هستند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی برای ایران خاطرنشان کرد: این برنامه در واقع تبلیغ کار گروهی نیز هست چه اینکه فرهنگی در میان عامه جامعه ما وجود دارد مبنی بر اینکه کار گروهی نتیجه نمی‌دهد یا اینکه ایرانیان چندان در کار‌های گروهی موفق نبوده‌اند ولی «برای ایران» نشان می‌دهد پروژه‌های مهمی توسط مهندسان و نیروهای خلاق ایرانی به نتیجه رسیده که جز با کار و تلاش گروهی قابلیت تحقق نداشتند.

وی ادامه داد: از جمله پروژه‌هایی که در این برنامه به آنها می‌پردازیم، اقدامات چشمگیر موسسه پاستور، ساخت ماهواره مصباح، بهره‌برداری از فازهای مختلف پارس جنوبی به ویژه فازهای 15 و 16 که به طور کامل توسط متخصصان ایرانی به بهره‌برداری سیده‌اند و همچنین پل صدر را می‌توان نام برد.

محمد دوست با بیان اینکه در هر قسمت از برنامه از مدیران و مهندسان فعال در یک پروژه مهم عمرانی یا صنعتی دعوت می‌شود که در استودیو حضور یابند گفت: علاوه بر گفت‌وگو با این افراد، از آنها به عنوان تلاشگران عرصه علم و فناوری تجلیل می‌شود.

این تهیه‌کننده تلویزیونی تصریح کرد: «برای ایران» نمادی از تجلی هویت ملی در قالب خودباوری و تلاش در راستای شعار استقلال و آزادی است.

 این برنامه از روز یکشنبه 18 بهمن ماه هر روز ساعت 19 از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/J3FX23


ویدیو مرتبط :
استقلال سرور پرسپولیسه - استادیوم آزادی - شعار