ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کوکو: ۱۰ نفره به یک تیم قدرتمند نباختیم، پس از نتیجه راضی هستم


به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار رفت پی‌اس وی آیندهوون در خانه به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به تمام شد.

فیلیپ کوکو در پایان این مسابقه گفت: من از نتیجه تساوی مقابل اتلتیکو مادرید راضی هستم چون مقابل این تیم قدرتمند 10 نفره شدیم و در پایان هم نباختیم.

وی ادامه داد: 10 نفره شدن مقابل یک تیم قدرتمند و نباختن برای هر تیمی خوب است و ما در این بخش نتیجه خوبی به دست آوردیم.

کوکو تاکید کرد: حالا باید خودمان را برای بازی برگشت آماده کنیم و باید تلاش کنیم که در خانه حریف یک گل بزنیم. ما همچنان فکر می کنم که آیندهون شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را دارد. اگر چه بازی برگشت برای ما در مادرید مسابقه راحتی نخواهد بود، اما در گذشته نشان داده ایم که می توانیم در خانه حریفان به گل برسیم.اتلتیکو مادرید تیم بسیار خوبی است اما ما برای نباختن در خانه حریف مبارزه خواهیم کرد.

سرمربی هلندی گفت: از نتیجه راضی هستم چون آنها موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به تیم ما داشتند. ما یک موقعیت داشتیم، اما حریف 3 موقعیت گلزنی داشت بنابراین از این تساوی بدون گل باید راضی باشیم.

انتهای پیام/ر

 

http://fna.ir/STWIOE


ویدیو مرتبط :
‫دکتر حسنانی: اگر بینی را عمل کردیم و از نتیجه راضی نبودیم چه کار کنیم؟‬‎