سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شایعه/ شیائومی در اوایل 2016، یک موبایل بهره مند از چیپست Helio X20 را عرضه می کند


شایعه/ شیائومی در اوایل 2016، یک موبایل بهره مند از چیپست Helio X20 را عرضه می کند

براساس اطلاعات جدیدی که اخیرا از شبکه اجتماعی چینی موسوم به Weibo به دست آمده، شیائومی احتمالا مشغول آماده سازی دستگاهی است که می تواند نخستین موبایل بهره مند از چیپست 10 هسته ای Helio X20 لقب بگیرد.

دیجیاتو/ براساس اطلاعات جدیدی که اخیرا از شبکه اجتماعی چینی موسوم به Weibo به دست آمده، شیائومی احتمالا مشغول آماده سازی دستگاهی است که می تواند نخستین موبایل بهره مند از چیپست 10 هسته ای Helio X20 لقب بگیرد.

چیپ مورد بحث در صورتی که اطلاعات لو رفته از بنچمارک های انجام شده روی آن صحت داشته باشند، بسیار قدرتمند خواهد بود اما انتظار نمی رود محصول در دست ساخت شیائومی برترین پرچمدار آتی در بازار باشد.

جالب است بدانید که شایعات منتشر شده اخیر در مورد این تلفن هوشمند مرموز چیزی غیر از این را نشان می دهند؛ بر این اساس، شیائومی کار ساخت یک تلفن هوشمند ارزان قیمت از سری Redmi را آغاز کرده و تصمیم دارد آن را به چیپست ده هسته ای مدیاتک که همین چند وقت پیش رونمایی شد، مجهز کند.

گفته می شود که چیپست 10 هسته ای مدیاتک عملکرد مطلوبی را از خود به نمای می گذارد، با این همه، آنطور که در شایعات آمده قرار نیست از آن در پرچمدار آتی شیائومی که مدت هاست بسیاری انتظار معرفی اش را می کشند (Mi 5) استفاده شود چراکه طبق گزارشات توان پردازشی این موبایل از طریق یک چیپست اسنپدراگون 820 تامین می گردد.

اما تلفن هوشمند مرموزی که گفته می شود قرار شده همراه با این چیپست به بازار عرضه شود حدودا در سه ماهه نخست سال آینده میلادی از راه می رسد.

محض اطلاع تان باید بگوییم که روز گذشته این غول تکنولوژی مستقر در چین از جدیدترین تلفن هوشمند مقرون به صرفه خود با نام ردمی نوت 3 پرده برداشت که قرار شده به زودی وارد بازار چین شود. این محصول به لحاظ امکانات سخت افزاری اش چندان هم قابل توجه نیست اما در میان ارزان قیمت های شیائومی، سرآمد محسوب می شود چراکه برای نخستین بار همراه با بدنه ای تماما از جنس فلز ارائه گردیده و یک اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است.


ویدیو مرتبط :
HTC one m9 از چیپست اسنپدراگون 810 بهره میبرد