علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پرهیز از تکیه کردن به آمریکا در آزاد سازی فلوجه/نبرد شدید در هیت


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، جواد الطلیباوی سخنگوی عصائب اهل الحق گفت: فلوجه یکی از مراکز مهم  تروریست های داعش محسوب می شود و نزدیکی آن به بغداد خطری برای کمربندی بغداد و خود بغداد محسوب می شود.

وی از حیدر العبادی نخست وزیر عراق خواست که به نقش آمریکا در آزاد سازی فلوجه بسنده نکند به ویژه که تجربه ثابت کرده است که آمریکایی ها همواره به دنبال منافع خود هستند.

الطلیباوی تاکید کرد: نخست وزیر باید دستور انجام عملیات نظامی ویژه در فلوجه را صادر کند و گرنه ملت عراق به خوبی پی خواهد برد که العبادی به فشارهای آمریکا تن می دهد.

هلاکت ۱۰ داعشی در جنوب موصل

یک منبع وابسته به فرماندهی عملیات نینوا اعلام کرد: نیروهای عراقی ۱۰ داعشی را در اطراف روستایی در جنوب موصل به هلاکت رساند.نیروهای لشگر پانزده ارتش عراق ضمن دفع یورش داعش به اطراف روستای النصر وابسته به منطقه مخمور در هشتاد کیلومتری جنوب موصل شماری از داعشی ها را به هلاکت رساندند.

نبردهای خیابانی و شدید در هیت

 محمد مهند الهیتی رئیس شورای منطقه هیت اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق به پاکسازی مناطق القعله و کوی کارگران در هیت شدند.

وی افزود: اوضاع نبرد در هیت همانند روزهای گذشته نیست به طوری که هم اکنون جنگ خیابانی شدید در جریان است و تک تیراندازها و عوامل انتحاری داعش به شدت فعال هستند تا روزنه ای برای تروریست ها برای فرار ایجاد کنند.

الهیتی تاکید کرد: طی ساعات آینده شاهد آزاد سازی مناطق دیگر از هیت در غرب الرمادی خواهیم بود.وجود بمب ها کار گذاشته شده و ساختمان های بمب گذاری شده مانع از پیشروی های سریع نیروهای عراقی است.

بازداشت سرکرده داعش در دیالی

جاسم السعدی فرمانده پلیس دیالی اعلام کرد: نیروهای ویژه پلیس در عملیاتی موفق در اطراف شهر بعقوبه موفق شدند که یکی از سرکرده های داعش را بازداشت کنند.وی در اقدامات تروریستی و توزیع اطلاعیه های برهم زننده امنیت عمومی دخالت دارد.


ویدیو مرتبط :
هیت حسینی مسجد تکیه کبودراهنگ