سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس بهزیستی شهرستان: محل رفت و آمد معلولان در مهریز مناسب نیست


علیرضا علیزاده روز پنجشنبه به مناسبت روز جهانی معلولان در گفت و گو با ایرنا افزود: مناسب سازی فضای شهر برای تردد و انجام امور اولیه برای معلولان باید توسط مسئولان جدی گرفته شود .
وی ادامه داد: کمیته مناسب سازی معابر شهری با همکاری فرمانداری و سایر اعضا در این شهرستان تشکیل می شود که امیدواریم با جدیت مصوبات آن برای خدمت به معلولان اجرایی شود .
رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: مسکن و اشتغال از دیگر مشکلات معلولان است که باید مسئولان در بخش های مختلف با همکاری خیرین نسبت به رفع آنها اقدام کنند .
علیزاده خاطر نشان کرد: هم اکنون یک هزار و 230 معلول در مهریز در اداراه بهزیستی دارای پرونده هستند و 400 نفر آنها مستمری دریافت می کنند .
این مسئول گفت: در این شهرستان 11 مرکز برای ارائه خدمات مختلف به معلولان بصورت خصوصی و دولتی فعال هستند که طبق مقررات وظایف خود را انجام می دهند .
علیزاده افزود: دومین مرکز مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج بعد از میبد در شهرستان مهریز تشکیل شده که در سالجاری 400 مورد غربالگری ژنتیک صورت گرفته و همچنین 400 مورد مشاوره رایگاه به زوج های جوان ارائه شده است .
رییس اداره بهزیستی شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: اکثریت معلولیت ها در مهریز بخاطر مسائل مادر زادی است و بعد از آن مربوط به حوادث مختلف است .
علیزاده گفت: پیگیری از معلولیت ها با برنامه های مشاوره و آموزشی جزو اولویت های این اداره در طول سال با همکاری مردم و مسئولان است .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
7541/ 6197

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پخش مسابقات ورزشی معلولان بهزیستی قرچک از شبکه تهران