سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختصاص 330 میلیارد ریال برای تکمیل بزرگراه تبریز- هریس - اهر


به گزارش ایرنا اسماعیل جبارزاده روز یکشنبه در شورای برنامه ریزی شهرستان هریس با بیان اینکه این پروژه در دوره های گذشته با نفت 120 دلاری به جایی نرسید؛ گفت: در مقطع کنونی این پروژه با فروش نفت حدود 40 دلاری بیش از آن دوران پیشرفت فیزیکی دارد.
وی هدف از سفرهای شهرستانی خود را تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های شهرستان ها و حل مشکلات مردم عنوان کرد و با اشاره به ساخت نیروگاه 100 مگاواتی در شهرستان هریس گفت: با ساخت این نیروگاه از مرحله ساخت تا بهره برداری برای بیش از یکهزار نفر اشتغال ایجاد و زیربنای توسعه شهرستان نیز فراهم می شود.
وی ایجاد مجموعه گردشگری در ارباتان را پیشنهاد کرد و احیای سد ارباتان را جزو برنامه های اولویت دار مدیریت ارشد استان در آینده دانست.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قول مساعد برای تکمیل بیمارستان شهرستان هریس از محل تعهدات سفر رئیس جمهور به استان افزود: جاده های بیلوردی، زرنق، هریس نیز ساماندهی می شود.
جبارزاده همچنین از اجرای طرح آبرسانی به 22 روستای شهرستان هریس در قالب طرح شهید افشرد خبر داد.
ایجاد نمایشگاه دایمی فرش در شهرستان هریس از دیگر دستورات استاندار آذربایجان شرقی در این نشست بود.
پرداخت 50 درصد پاداش بازنشسته های سال های 92 و 93 از خبرهای خوشی بود که در این نشست اعلام شد .
قطعه نخست بزرگراه اهر – تبریز به طول 20 کیلومتر هفته گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.
قطعه دوم این بزرگراه به طول 45 کیلومتر از گویجه بئل به سمت خواجه و قطعه سوم از خواجه به طرف تبریز به طول 23 کیلومتر به پیمانکار سپرده شده و در حال اجراست.
3093/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از خانواد