علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



محمد دانشور طلای دوم ایران را کسب کرد


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز پنجشنبه محمد دانشور نماینده ایران در بخش یک کیلومتر توانست مدال طلا را از آن خود کند و ششمین مدال کاروان کشورمان را به ارمغان بیاورد. پیش از این نیز تیم ملی ایران توانسته بود پنج مدال کسب کند.

فاطمه هداوند در مرحله مقدماتی ماده اسپرینت بزرگسالان دوازدهم شد و در مرحله یک هشتم نهایی با رکابزنی از چین به رقابت پرداخت که در رده دوم قرار گرفت و راهی شانس مجدد شد.

بانوی رکابزن ایران در شانس مجدد با رکابزنانی از چین تایپه و ژاپن مسابقه داد که در قابت با آنها سوم شد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

فروزان عبداللهی دیگر نماینده ایران نیز در مرحله مقدماتی ماده تعقیبی انفرادی با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۱۴ ثانیه در رده نهم و آخر قرار گرفت و نتوانست راهی مرحله فینال شود.


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای مدال طلای محمد دانشور در رشته دوچرخه سواری