سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح "هر خانه یک کارخانه" برای سرکارگذاشتن روستاییان


اصغر نورالله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان از اولویت‌های همه کشورها و به خصوص کشورماست گفت: اولویت صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات با طرح های مشارکتی و دانش بنیان است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی متولی کسب و کارهای خرد و کوچک با اولویت خوشه ها و زنجیره های تولید است که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه حمایت می‌کند. در صورت تثبیت و پایداری مشاغل ایجاد شده و بازگشت سرمایه به چرخه وام می توان از افراد جویای کار حمایت کرد.

نورالله زاده با بیان اینکه در بیان دیگر برنامه های صندوق گفت: حمایت از جوانان و کارآفرینان و طرح ‌های اولویت دار متناسب با توسعه هر منطقه و حمایت از محصولات بازار محور را از دیگر برنامه های صندوق است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره ویژگی های یک طرح کارآفرین موفق بیان کرد: توجه به بخش های سه گانه راه اندازی تولید, طراحی و تحقیق و فروش از مواردی است که برای یک کسب و کار موفق است.

وی یکی از اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید را اجرای طرح هر روستا یک محصول ، هر خانه یک کارخانه دانست و گفت: هدفمان این است که اشتغالزایی را به روستاها برده و خانواده ها را از خدمات این صندوق بهره مند نماید.

نورالله زاده درباره تسهیلات کارآفرینی خرد گفت:یکی از سطوح بسیار مهم در حوزه کارآفرینی که در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی‌ها مغفول و یا در حد پرداخت وام به آن نگریسته می‌شود کارآفرینی در مقیاس خرد (تا ده نفر کارکن) و به لحاظ نیاز به سرمایه گذاری تا صد میلیون تومان وضع موجود است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟