سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نرم افزار ایرانی “قفل گذاری تصاویر” به زودی با امکان قفل فیلم و موزیک به روزرسانی خواهد شد


نرم افزار ایرانی “قفل گذاری تصاویر” به زودی با امکان قفل فیلم و موزیک به روزرسانی خواهد شدوین فون/ پیش از این نرم افزار “قفل گذاری تصاویر” را خدمت شما معرفی کردیم، نرم افزاری که با آن می توانید در کامپیوتر یا تبلت یا تلفن همراه مبتنی بر ویندوز موبایل ۱۰ ، عکسهای خود را کد گذاری کنید به نحوی که در گالری تصاویر دیده نشوند حتی در داخل کامپیوتر هم بصورت عکس دیده نمیشوند.

این برنامه ی خوب ایرانی که توسط نریمان حسن زاده ی عزیز نوشته شده است بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه عکس های شما را رمز گذاری می کند بدون حذف از گالری و از دید همه مخفی خواهد بود و برای دیدن عکس ها باید دوباره آن ها را رمز گشایی کنید. نریمان حسن زاده یکی از برنامه نویسان جوان ایرانی است که کار خود را چند وقتی هست در حوزه ویندوز فون وجدیدا ویندوز ۱۰ شروع کرده است. برنامهپیگیری مرسولات پستی و چند برنامه در کارنامه naryhd (نام کاربری و توسعه دهنده در استور) وجود دارد. برنامه قفل گذاری تصاویر یک برنامه یونیورسال برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ و موبایل است. این برنامه که به صورت رایگان برای کاربران ایرانی منتشر شده است یک برنامه با رابط کاربری ساده و با زبان فارسی است.

حال پس از گذشت چند ماه آقا نریمان عزیز این برنامه را رونق بخشیده و امکان قفل گذاری بر روی فیلم و آهنگ را به برنامه ی خود اضافه کرده است تا کاربرانی که این درخواست را داشتند بتوانند به راحتی فیلم ها و موزیک های دلخواه خود را از دید همگان مخفی سازند، البته هنوز این بروزرسانی بر روی استور قرار نگرفته است و ما منتظریم استور این بروزرسانی را اعمال کند، و ما به محض بروز شدن به شما عزیزان اطلاع خواهیم داد.

نظر شما در رابطه با این بروزرسانی چیست؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
آموزش طراحی قفل نرم افزاری در #Cمقدماتی آشنایی با قفل