اعلام رسمی نام دو مسافر ایرانی دیگر برلین


نام دو فیلم «رویای دم صبح» و «والدراما» به عنوان نمایندگان سینمای ایران در بخش «Generation» جشنواره فیلم برلین رسما اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسئولان برگزاری شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین، لحظاتی پیش فهرستی شامل 63 فیلم بلند و کوتاه از 35 کشور جهان را برای حضور در بخش رقابتی «Generation» اعلام کردند که دو فیلم «رویای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی و «والدراما» به کارگردانی عباس امینی دو نماینده سینمای ایران در این بخش خواهند بود.

فیلم «رویای دم صبح» به زندگی هفت دختر در کانون اصلاح و تربیت شهر زیبای تهران می‌پردازد.

فیلم «والدراما» درباره‌ی نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به والدراما شباهت دارد و به نام این بازیکن معروف شده است.

پیش از این فیلم سینمایی «اژدها وارد می‌شود» جدیدترین ساخته‌ی مانی حقیقی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره‌ی فیلم برلین انتخاب شده بود.

شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم برلین از تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) با حضور «مریل استریب» بازیگر برنده سه جایزه اسکار هالیوودی در راس هیات داوران با نمایش فیلم «درود بر سزار» ساخته جدید «برادران کوئن» آغاز به کار می‌کند و تا 21 فوریه (دوم اسفند) ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، طی چند روز گذشته اخبار غیر رسمی از حضور این دو فیلم در برلین منتشر می‌شد که سرانجام امروز سایت برلین اعلام کرد.

پیش بینی می‌شود تا چند روز آینده نام فیلم «لانتوری» رضا درمیشیان هم برای حضور در برلین اعلام رسمی شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نرخ رسمی دلار اعلام شد