فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور بیش از 750 ناشر در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان


به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: کتاب های این ناشران در قالب 450 غرفه در این دوره از نمایشگاه کتاب هرمزگان عرضه می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، برگزاری مطلوب سیزدهمین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان را منوط به همکاری و تعامل دستگاه های مختلف دانست.
درویش نژاد تصریح کرد: مدیریت عالی هرمزگان تاکید ویژه ای بر کیفیت بخشی محتوای نمایشگاه داشته و معاونت فرهنگی وزارت نیز درجهت اعزام بهترین ناشران به هرمزگان قول مساعد داده است.
سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان 10 تا16 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در سه راه جهانبار در بندرعباس برگزار می شود.
نمایشگاه بزرگ کتاب مهمترین رویداد فرهنگی هرمزگان در حوزه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است که هر ساله با مشارکت ناشران مطرح کشور و معاونت فرهنگی وزارت برگزار می شود.
دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان سال گذشته با فروش 13 میلیارد و 500 میلیون ریال کتاب در مدت هفت روز به کار خود پایان داد.
درمدت برگزاری نمایشگاه نزدیک به 323 هزار و 800 نفر از سراسر استان به بازدید این رویداد فرهنگی پرداختند و به صورت یارانه ای و آزاد کتاب خریدند.ک/3
7198/ 6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب