علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



امید مدعیان به ترمز سایپا/جدال بحران زده‌هایی که فرشته سقوط شدند!


خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر که به نظر می رسد از حیث حذابیت و هیجان کمی بهتر از دوره های گذشته است به هفته بیست و یکم رسیده و تیم های مدعی در تلاش برای فاصله گرفتن از تعقیب کنندگان هستند و در انتهای جدول هم تلاش زیادی صورت می گیرد تا تیم های فانوس بدست از منطقه خطر فرار کنند.

رقابتهای هفته بیست و یکم روزهای پنجشنبه و جمعه در شرایطی پیگیری خواهد شد که تعقیب و گریز در صدر جدول وارد مرحله جدیدی شده و استقلال تهران پس از هفته ها صدرنشینی بالاخره جایش را به همنام خوزستانی داد. حالا این دو تیم یک تعقیب کننده جدی دارند که ممکن است در همین هفته برایشان مشکل ساز شود.

پرسپولیس که روزهای ابتدایی لیگ را با قعرنشینی آغاز کرده بود حالا به یکی از مدعیان جدی قهرمانی تبدیل شده است. شاگردان برانکو حالا تعقیب کننده خطرناک دو استقلال هستند و پیش بینی می شود با ادامه این روند خود را به صدر جدول هم برسانند.

روز پنجشنبه دو تیم بحران زده در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتورسازی که با امیر قلعه نویی هنوز روز خوش ندیده است میزبان سپاهانی است که این روزها حال و روز خوبی ندارد و با روی کار آمدن استیماچ هم روندش بهتر نشده و اوضاع بدتری هم پیدا کرده است.

امیر قلعه نویی که به تبریز رفته بود تا نتایج بد اولیویرا را جبران کند و تیم پرمهره تبریزی را به بالای جدول برساند، در بازیهای اخیر نه تنها قدمی رو به جلو برنداشته بلکه تراکتور را به قعر جدول هم سرازیر کرده است. درست مانند کاری که استیماچ با سپاهان کرده. او هم قرار بود نتایجی بهتر از فرکی بگیرد اما حالا اوضاع سپاهان را بحرانی و پرحاشیه کرده است.

سایپا هم که نوسان زیادی داشته این بار باید برای یکی از بهترین تیم های لیگ پانزدهم برود. پرسپولیس تیمی است که حریف نارنجی ها خواهد بود و قطعا به چیزی کمتر از سه امتیاز هم فکر نمی کند. شاگردان برانکو حالا خود را در قد و قواره صدرنشینی می دانند و برای رسیدن به این مهم تلاش می کنند.

اما چشم امید دو استقلال تهران و خوزستان به سایپاست تا ترمز پرسپولیس را بکشد و حتی برای یک هفته هم که شده پرسپولیس را از جمع بالانشینان دور کند. با این حال برانکو خوب می داند که از دست دادن این امتیازات می تواند قهرمانی را از تیمش بگیرد. برای همین با تمام توان شاگردانش را آماده شکست دادن سایپا خواهد کرد.

برنامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۹ بهمن؛ * تراکتورسازی - سپاهان، ساعت ۱۵:۱۵ - ورزشگاه یادگام امام تبریز * سایپا - پرسپولیس، ساعت ۱۶ - ورزشگاه آزادی * ذوب‌آهن - فولادخوزستان، ساعت ۱۶ - ورزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه ۳۰ بهمن؛ * سیاه‌جامگان - پدیده، ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه ثامن مشهد * استقلال اهواز - نفت‌تهران، ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه تختی اهواز * ملوان انزلی - راه‌آهن، ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه تختی انزلی * صبای قم - استقلال خوزستان، ساعت ۱۶ - ورزشگاه یادگام امام قم * استقلال - گسترش فولادتبریز، ساعت ۱۶ - ورزشگاه آزادی

جدول بهترین گلزنان لیگ پانزدهم:12 گل: مهدی طارمی (پرسپولیس)

8 گل: حسن بیت سعید ( استقلال خوزستان )

6 گل: امید ابراهیمی(استقلال)، مرتضی تبریزی و مسعود حسن زاده (ذوب آهن) ، مهرداد محمدی(راه آهن) جلال الدین علی محمدی(صبای قم)

جدول رده بندی لیگ پانزدهم تا پایان هفته بیستم


ویدیو مرتبط :
جدال با فرشته مرگ!