ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عزیزی: جواب تلفن هاشمی‌نسب را نمی‌دهم/ نمی‌توانم راحت از بازی مسی بگذرم


عزیزی: جواب تلفن هاشمی‌نسب را نمی‌دهم/ نمی‌توانم راحت از بازی مسی بگذرمتسنیم/ مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان گفت: مثلث رئال مادریدی‌ها در ال‌کلاسیکوی شب گذشته (شنبه) بهتر از ستاره‌های بارسلونا بود.
خداداد عزیزی درباره ال‌کلاسیکوی دیشب اسپانیا که با برتری 2 بر یک رئال مادرید به پایان رسید، اظهار داشت: این بازی همیشه خوب و دیدنی بوده است. یک طرف لیونل مسی و نیمار و طرف دیگر رونالدو و گرث بیل. همه ستاره‌های فوتبال در این دو تیم حضور دارند و دیشب بازی قشنگی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: من طرفدار بارسلونا نیستم، اما طرفدار لیونل مسی‌ام. وقتی می‌خواهم فوتبال یا فیلمی را از تلویزیون تماشا کنم، دراز می‌کشم، اما وقتی بارسلونا و مسی بازی می‌کنند، نمی‌توانم دراز بکشم و نشسته نگاه می‌کنم. خیلی‌ها طرفدار رونالدو هستند، اما من فوتبال این بَشر (مسی) را دوست دارم و نمی‌توانم راحت از بازی او بگذرم.
مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان با اشاره به نمایش مسی در ال‌کلاسیکوی شب گذشته گفت: نمی‌توان گفت فوتبال مسی بد بود، اما در این بازی مسی همیشگی نبود. شبی که مسی خوب نباشد، بارسلونا دچار چالش می‌شود. نیمار و سوارز هم خوب نبودند، اما در رئال مادرید مثلث به قول خودشان «بی‌بی‌سی» رونالدو، بیل و بنزما تأثیرگذاری بیشتری داشتند. در این فصل مثلث مسی، نیمار و سوارز شرایط بهتری نسبت به مثلث رئال داشته‌اند، اما در ال‌کلاسیکو رئالی‌ها بهتر بودند.
«ال‌کلاسیکو فراتر از فوتبال دنیاست»، عزیزی با بیان این جمله تصریح کرد: شاید برخی مواقع بازی بارسلونا و رئال مادرید گره بخورد و زیبایی خاصی نبینیم، اما به‌طور معمول شاهد بازی دیدنی از هر دو تیم هستیم. هر چه ستاره فوتبال در دنیا داریم، در این دو تیم حضور دارند. در بارسلونا، مسی و نیمار به راحتی دریبل می‌زنند، پاس‌های خوب می‌دهند و بازیکنی مثل سوارز هم خوب گل می‌زند. در رئال هم رونالدو قدرت سرزنی و شوت‌زنی خوبی دارد.
وی در پایان گفت‌وگوی خود خاطرنشان کرد: مهدی هاشمی‌نسب خیلی برایم کُری می‌خواند. وقتی بارسلونا گل زد، تلفن همراهش را خاموش کرد، اما وقتی رئالی‌ها گل زدند، خیلی زود تماس گرفت که کُری بخواند که من پاسخ ندادم. امروز هم جواب تلفن او را نمی‌دهم، چون طرفدار رئال و رونالدوست!

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
آیا بعد از ازدواج می توانم شوهرم را تغییر دهم؟