ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تلاش گیتی‌پسند برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول/ دیدار با قعرنشین


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 11:21

تلاش گیتی‌پسند برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول/ دیدار با قعرنشین

مهر/ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان عصر روز پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول به مصاف تیم قعرنشین آذرخش بندرعباس می‌رود.
تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان عصر روز پنجشنبه و از ساعت ۱۶ در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول به مصاف تیم قعرنشین آذرخش بندرعباس می‌رود.
شاگردان رضا لک که هفته گذشته و در دیدار مقابل کاشی نیلوی اصفهان به دلیل لغو این مسابقه به میدان نرفتند، حال باید در دیدار روز پنجشنبه، با استراحت فراوان به مصاف آذرخش بندرعباس بروند.
این تیم اصفهانی با تغییر کادر فنی خود شرایط بسیار خوبی کسب کرده و در حال حاضر یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر به شمار می‌رود.
البته گیتی‌پسند در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی و بعد از تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، مس سونگون و دبیری تبریز قرار گرفته اما با احتساب امتیاز دیدار با کاشی نیلو، در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.
شاگردان رضا لک که حالا صدر جدول را بسیار نزدیک می‌بینند، تلاش می‌کنند که در دیدار روز پنجشنبه خود امتیاز کسب کرده و در نهایت به پیروزی برسند.
این تیم اصفهانی به مصاف تیمی می‌رود که در حال حاضر در جایگاه دوازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر قرار گرفته و شرایط چندان مناسبی ندارد.
آذرخش در دیدار هفته گذشته خود مقابل مقاومت البرز نیز متحمل شکست شده و در حال حاضر روحیه چندان مناسبی برای حضور در دیدار با گیتی‌پسند اصفهان ندارد اما برای سر و سامان دادن به جایگاه خود در جدول، باید در این مسابقه به پیروزی برسد.
باید دید مصاف سخت روز پنجشنبه با پیروزی کدام یک از دو تیم به پایان می‌رسد و آیا گیتی‌پسند با این پیروزی، به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود یا خیر.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گلهای دیدار سیاه جامگان-گیتی پسند