سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افتتاح ۶ سامانه هوشمند از سوی رئیس سازمان زندان‌ها


به گزارش خبرنگار قضایی فارس،‌ اصغر جهانگیر،‌ رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران 6 سامانه هوشمند را با هدف تعالی این سازمان و توسعه خدمت رسانی به زندانیان افتتاح کرد.

سامانه‌های هوشمند پرونده جامع شخصیت، مکاتبات قضایی بین زندان‌ها و مراجع قضایی، آموزش کارکنان، آزمون از راه دور دوره‌های آموزشی، هیئت تخلفات اداری کارکنان و درمان و دارو سامانه‌هایی بودند که توسط رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی در خصوص سامانه هوشمند دارو و درمان گفت: این سامانه در جهت ارتقاء کمک به زندانیان در زندان‌بانی اسلامی ایجاد شده است چرا که قریب به نیمی از زندانیان به مواد مخدر اعتیاد دارند و نیازمند درمان هستند بنابراین نیاز به این سامانه به شدت احساس می‌شد.

سامانه هوشمند پرونده جامع شخصیت دیگر سامانه افتتاح شده امروز بود که به گفته رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با ایجاد این پرونده در خصوص مددکاری و کمک به زندانیان بهبود وضعیت پرونده قضایی ساماندهی زندانیان و جلوگیری از بلاتکلیف بودن وضعیت زندانی کارآیی دارد.

جهانگیر در خصوص سامانه هوشمند مکاتبات مکانیزه قضایی بین زندان‌ها و مراجع قضایی نیز که امروز رونمایی شد تصریح کرد: با وجود اینکه نزدیک به 5 میلیون مکاتبه در سال بین مراجع قضایی و زندان‌ها مبادله می‌شود مکاتبات مراجع قضایی به سازمان زندان‌ها پیش از این به صورت سنتی و دستی صورت می‌گرفت که ناامنی و اطاله دادرسی را به دنبال داشت. در نتیجه بحث مکانیزه کردن مکاتبات در دستور کار قرار گرفت.

سامانه‌های هوشمند آموزش کارکنان، آزمون از راه دور دوره‌های آموزشی و هیأت تخلفات اداری کارکنان از دیگر سامانه‌هایی بود که توسط جهانگیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/O4463U


ویدیو مرتبط :
سازمان سیا هک شدن ایمیل شخصی رئیس این سازمان را تکذیب ک