فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعلام آمادگی آموزش و پرورش ایران برای همکاری با آیسسکو


به گزارش روز پنجشنبهٔ گروه فرهنگی ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش این مطلب را در دیدار محمد الغماری، نمایندهٔ سازمان آیسسکو (سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان کنفرانس اسلامی) در محل این وزارتخانه عنوان کرد.
علی اصغر فانی گفت: برای گسترش تعامل و همکاری با کشورهای جهان و عمل به تعهدها که از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید است، وزارت آموزش و پرورش مایل به گسترش همکاری با سایر کشورها به ویژه کشورهای مسلمان است و همواره در این زمینه تلاش خواهد کرد.
فانیه همچنین بر گسترش نقش جمهوری اسلامی ایران در عرصه تعلیم و تربیت در منطقه تاکید کرد.
محمد الغماری، نماینده آیسسکو نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و رویکرد کشورمان برای همکاری ها و تعامل های بیشتر، ابراز امیدواری کرد که این رویکرد به بیشتر شدن همکاری بین کشورهای عضو آیسسکو و نیز بهره مندی از تجربیات جمهوری اسلامی ایران بیانجامد.
بر اساس این گزارش، الغماری در این دیدار به نمایندگی از مدیر کل سازمان آیسسکو از فعالیت های دو سال اخیر جمهوری اسلامی ایران تقدیرکرد.
فراهنگ**3067**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعلام آمادگی فرانسه و روسیه برای توسعه همکاری های صنعتی