علیرضا بیرانوند الان در اتاق خودش است


منصوریان گفت: من ابایی ندارم که بگویم در ترکیه به همراه کادر فنی  سر تمرین تیم‌ها حاضر شدیم و سعی کردیم از تجربیات و دانش مربیان دیگر بهره ببرم. امیدوارم که مربیان ما برای ارتقاء دانش و به روز ماندن در تمرینات تیم‌های دیگر حاضر شوند. یک مربی همیشه نیاز دارد که به روز باشد و نباید در خواب خرگوشی باشد.

اردوی ترکیه کلاس فشرده مربیگری بود

بعد از آنکه تیم نفت به اردوی ترکیه آمد. من سعی کردم به همراه مربیان کادر فنی از این فرصت برای آشنایی با روش کار تیم‌های حاضر در ترکیه استفاده کنم. بسیاری از تیم‌های آسیایی و اروپایی در آنتالیا  اردو داشتند و برای همین من سعی کردم زمانم را طوری تنظیم کنم که با مربیان این تیم‌ها آشنا شوم و بتوانیم در تمرینات این تیم‌ها حضور پیدا کنیم و از نزدیک با روش کار آن‌ها آشنا شویم. من با این مربیان در مورد سیستم تیم‌ها، عملکرد و بدن‌سازی صحبت کردم و این اردو برای کادر فنی هم نکات مثبت زیادی داشت. هرکدام از این تیم‌ها یک سیستمی داشتند؛ 4-4-3،2-5-2، 4-3-3 که ما در مورد همه این مباحث باهم صحبت کردیم و همین‌طور در مورد مصدومیت بازیکنان و در کل خیلی از این اردو راضی بودم.

من با شجاعت می گویم که در تمرینات دیگر تیم‌ها حاضر شدم

من با تمام اعضای کادر فنی سر تمرینات تیم‌های حاضر در آنتالیا حاضر شدیم و به نظر من اردوی ترکیه هم  آماده‌سازی نفت بود و هم برای خود من و هم نکات آموزشی خوبی داشت. پس من با شجاعت می‌گویم و هیچ ابایی هم از گفتن این مساله ندارم که من سر تمرین همه مربی‌ها رفتم و سعی می‌کردم با یادداشت‌برداری می‌کردم و حتی گاهی از تمرین فیلمبرداری می‌کنم. من فکر می‌کنم در اردوهایی که 15،10 تیم بزرگ اروپایی حضور دارند برای مربی می‌تواند مثل یک کلاس فشرده مربیگری باشد.

از  صعود تیم ملی امید از صمیم قلب، خوشحالم

از صمیم قلب برای صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی رقابت‌های مقدماتی المپیک، تبریک می‌گویم. به نظر من ما باید به تیم المپیک روحیه بدهیم چون موفقیت این تیم باعث رشد و موفقیت فوتبال ایران است. مخصوصاً اینکه بازیکن سرحال و بانشاط من امیرارسلان گل زده و رضا علیاری در این دیدار به میدان رفت. امیدوارم نماینده ایران لحظه‌لحظه حضورش در این رقابت‌ها با موفقیت همراه باشد قبل از رفتن هم به بچه‌ها گفتم که این افتخار بزرگی است که زیر پرچم ایران بازی می‌کنید یادتان باشد از میان 80 میلیون ایرانی خدا به شما شانس داده که بتوانید برای ایران و مردم ایران افتخارآفرین باشید.

از بازیکنان امید نفت راضی هستم

در مورد اردوی ترکیه هم باید بگویم بازیکنان ما علاوه بر بدن‌سازی بازی دوستانه هم برگزار کردند که من سعی کردم از همه بازیکنانم در دیدار با تیم رودینگ هاون آلمان استفاده کنم. در این بازی  مخصوصاً از بازیکنان امید خیلی راضی هستم و در کل بازیکنانم توانستند خواسته های من را در زمین پیاده کنند.

بیرانوند همراه تیم نفت است

* شرایط بیرانوند به چه صورت است؟

منصوریان: علیرضا بیرانوند همراه ما است و الان مثل بازیکنان دیگر در اتاق خودش است.

جام نیوز


ویدیو مرتبط :
علیرضا بیرانوند