برگزاری ورک‌شاپ مسابقه «استکبارستیزی» و چند خبر دیگر


ورک‌شاپ مسابقه «استکبارستیزی» با حضور جمال‌الدین اکرمی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

گزارش ایسنا، به‌منظور بهره‌گیری از خلاقیت‌های کودکان و در جریان قرار دادن آن‌ها از وقایع انقلاب، ورک‌شاپ استکبارستیزی برای گروه سنی 6 تا 12 سال برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور منتخبان شرکت‌کننده در مسابقه استکبارستیزی منطقه 8 تهران برگزار می‌شود.

این آثار همزمان با 22 بهمن در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مسابقه «استکبارستیزی» در سه محور اصلی استکبارستیزی و دشمنان انقلاب اسلامی، قیام عاشورا و استکبارستیزی و دفاع مقدس و استکبارستیزی طراحی و توسط جمال‌الدین اکرمی، نرگس دلاوری و معصومه مظفری داوری می‌شود.

این مسابقه با مشارکت مناطق 22 گانه سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا روز ملی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود. تا کنون حدود دوهزار نقاشی به دبیرخانه این مسابقه در فرهنگسرای گلستان رسیده است.

کنسرت گروه « نهال» ویژه بانوان در نیاوران ‎

گروه موسیقی سنتی «نهال» (ویژه بانوان) هفتم دی‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، گروه موسیقی ایرانی و فولکلور نهال به سرپرستی لیلا نجفی هم‌زمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) 7 دی‌ماه ساعت 21 برای علاقه‌مندان 16 قطعه را اجرا خواهد کرد.

این کنسرت در دو بخش برگزار خواهد شد؛ بخش اول به اجرای موسیقی اصیل ایرانی اختصاص خواهد داشت و قطعاتی از آهنگسازانی مانند پرویز یاحقی، همایون خرم، حبیب‌الله بدیعی، حسین علیزاده، مجید وفادار و عباس شاپوری اجرا می‌شود. بخش دوم کنسرت نیز به اجرای قطعات محلی اختصاص دارد و قطعاتی از موسیقی فولکلور قوچان، بختیاری و فارس اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام کنند.

نمایشگاه گروهی عکس «واران» برگزار می‌شود

نمایشگاه گروهی عکس «واران» با تکنیک ماکرو 4 دی‌ماه با حضور اساتید، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی در خانه عکاسان جوان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه دربرگیرنده آثار هشت هنرمند جوان است که با تکنیک ماکرو به خلق اثر پرداخته‌اند. در این نمایشگاه آثاری از میترا مظهری، فاطمه مرعشی، منصوره دژکام، صبا حسینی، آروین امینی، مهران عرب‌حسینی، محمود فارسیجانی و مهیار محمد ربیع به‌نمایش درآمده است که زیر نظر حمزه اولیازاده آموزش دید‌ه‌اند.

در این نمایشگاه هنرمندان جوان کوشیده‌اند با تکنیک ماکرو نگاهی دیگرگون به قطرات باران داشته باشند و آن را به‌گونه‌ای دیگر ببینند.

نمایشگاه گروهی عکس «واران» تا ١٠ دی‌ماه در خانه عکاسان جوان واقع در کوچه چهارم خیابان یوسف‌آباد، پلاک ٣، واحد ٣ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
‫چگونه از نمایشگاه ها و ورک شاپ های رایگان در شهرمان با خبر شویم؟‬‎