سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان قزوین به 19 نفر رسید


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز مانند روز قبل با 5 نفر بیشترین تعداد ثبت نام کننده را داشت.
در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج نیز دو نفر برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی داوطلب شدند.
حوزه انتخابیه تاکستان نیز برای دومین روز متوالی ثبت نام کننده ای نداشت.
از جمع ثبت نام کنندگان امروز شنبه که همگی داوطلبان مرد بودند، دو نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و سایر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از امروز(شنبه) در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز آغاز شد و تا جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.
داوطلبان برای ثبت نام در مهلت تعیین شده می توانند در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک لازم به ستاد انتخابات شهرستان های قزوین،بوئین زهرا و تاکستان مراجعه کنند.
استان قزوین هم اکنون دارای 4 نماینده در مجلس شورای اسلامی است که دو نفر از آن حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز و یک نفر حوزه بونین زهرا و آوج و یک نفر نیز از حوزه تاکستان است.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دکتر محسن علیمردانی-نطق میان دستور در مجلس شورای اسلامی-نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی-