سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رکورد مصارف نسوز در آبان ماه به 6.48 کیلوگرم بر تن مذاب رسید


به گزارش ایرنا از روابط عمومی فولاد مبارکه ایرج مختارپور روز شنبه با بیان اینکه این نرخ مصرف می تواند بعنوان الگویی برای سایر شرکتهای فولادسازی کشور مطرح باشد، افزود: رکورد قبلی این واحد به میزان 6.65 کیلوگرم برتن مذاب در آبان ماه سال 93 محقق شده بود.
وی با اشاره به بازار رقابتی موجود در کشور افزود: شرکتهایی که عملکرد مناسب در مدیریت هزینه های خود داشته باشند موفق هستند.
مختارپور گفت: مصارف مواد نسوز یکی از اقلام پرهزینه تولید فولاد محسوب می شود و کاهش ضریب مصرف آن در این شرایط سخت و پرچالش می تواند کمکی برای مقابله و پشت سر گذاشتن بحران موجود باشد.
وی افزود: رکورد حاصل شده در شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از موفقیتهای شرکت در زمینه کاهش هزینه های تولید، مطرح است.
مدیر تعمیرات نسوز فولاد مبارکه تصریح کرد : کسب این رکورد حاصل تعامل و ارتباط تنگاتنگ واحدهای تعمیرات نسوز، تولید و تعمیرات برق و مکانیک ناحیه فولادسازی با اصلاح روشها و دستورالعمل های کاری و بازرسی های مداوم تجهیزات، همچنین همکاری واحد خرید مواد اولیه در جهت تأمین مواد نسوز با کیفیت محقق شده است.
وی اظهار امیدواری کرد:با رعایت کلیه اصول و موارد ایمنی این رکوردها ادامه داشته باشد تا با کاهش هزینه های تمام شده محصول، امکان رقابت با سایر کارخانه های فولادسازی همچنان فراهم شود.
7150/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رکورد پرس مگس وزن دنیا ۲۰۵ کیلوگرم