سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سارقان بیش از نیم تن لیمو از باغ های جهرم دستگیر شدند


به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود:
ماموران کلانتری 12مطهری شهر جهرم هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو وانت نیسان شک کردند اما راننده این وسیله نقلیه با مشاهده ماموران از محل متواری شد و پس از عملیات تعقیب و گریز، این خودرو متوقف و در بازرسی از آن 600 کیلوگرم لیموی مسروقه کشف شد.
وی ادامه داد: راننده خودرو یاد شده و سرنشین آن دستگیر و سارقان پس از انجام تحقیقات و اقرار به جرم خود با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشاورزان به ویژه باغداران خواست در فصل برداشت محصول ضمن گماردن نگهبان و اقدامات تامینی مناسب و همچنین سرکشی مداوم از اموالشان، پلیس را در تامین امنیت و کاهش جرایم یاری دهند.
بر اساس گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان قیرو کارزین گفت:
در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم درون خودرو در شهر قیرو کارزین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ دوم حسین مهدوی نژاد اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات لازم، ماموران آگاهی در ارتباط با این سرقت ها یک نفر متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی هایی که صورت گرفته به انجام 11 فقره سرقت لوازم درون خودرو و سرقت یک دستگاه موتورسیکلت نیز اقرار کرد.
او گفت: این سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
مهدوی نژاد به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند و از پارک خودرو در محل های دور افتاده که فاقد دید و روشنایی کافی است، خودداری کنند.
6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند