سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طبیب‌زاده: دولت یازدهم در حوزه زنان تفکر غربی و فمنیستی را دنبال می‌کند


طبیب‌زاده: دولت یازدهم در حوزه زنان تفکر غربی و فمنیستی را دنبال می‌کندتسنیم/ کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم گفت: دولت یازدهم در حوزه زنان تفکر غربی و فمنیستی را دنبال می‌کند.

زهره طبیب‌زاده با انتقاد از سیاست‌های دولت در زمینه زنان که مبتنی بر تفکر فمنیستی است، گفت: همان اهدافی که در سازمان‌های بین‌المللی دنبال می‌شود اکنون از سوی جریان اصلاحات و جریانی که در حوزه زنان در دولت یازدهم وجود دارد در مرکز امور زنان ریاست جمهوری دنبال می‌شود در حالیکه این نهاد مهم‌ترین نهاد دولتی تصمیم‌گیرنده در حوزه زنان است.

وی افزود: تفکر تساوی کامل فمنیستی در تمامی برنامه‌ها برای زنان دیده می‌شود و این نگاه با ارزش‌های دینی و اعتقادی مغایرت دارد.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم خاطرنشان کرد: وقتی مردانی در سیاست با نگاه عدم استقلال فکری و ذوب‌شدن در استعمار جهانی عنان و اختیار دولت‌ها را در دست بگیرند به تبع آن در حوزه زنان نیز رویکردهای فمنیستی غالب می‌شود.

طبیب‌زاده با بیان اینکه در دولت اصلاحات پیوستن به کنوانسیون رفع موانع تبعیض علیه زنان مطرح شد، تصریح کرد: مفاد این کنوانسیون با قوانین ملی کشورمان و قوانین مجازات اسلامی در تضاد است و برخی تلاش کردند تا این را در کشور محقق کنند.

وی با بیان اینکه در دولت اصلاحات پیوستن به کنوانسیون رفع موانع تبعیض از زنان مطرح شد، گفت: مفاد این کنوانسیون با قوانین اساسی کشورمان و قوانین مجازات اسلامی در تضاد است و برخی تلاش کردند تا این را در کشور محقق کنند و زنان به این کنوانسیون بپیوندند.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه در دوران سازندگی ، اصلاحات و اعتدال این نگاه حاکم بوده است، ادامه داد: سمت وسوی تمام مسائل زنان در جهت تفکر غربی و فمنیستی استوار بود.

وی با اشاره به تفکر اسلامی در زمینه زنان، یادآور شد: در دولت نهم و دهم نگاهی مبتنی بر تفکر امام و رهبری دنبال شد و در این زمینه پیگیری‌هایی صورت گرفت.


منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
همایش نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت