انواع ماسک صورت جوان کننده پوست -آکا


1395/01/26

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش

بهارامسال ، کمپانی لوازم آرایشی بابی براون اولین مجموعه سه گانه ماسک خود را معرفی می کند که شامل سم زدای فوری، تغذیه کننده و درخشان کننده پوست است. همه این ماسک ها برای رژیم مراقبت از پوست لازم و ضروری هستند. ماسک های جدید بابی براون را می توان با هم استفاده کرد که نتیجه اش را آشکارتر می کند و اگر به صورت تکی استفاده شوند، در جوان سازی پوست موثر خواهند بود.

,انواع ماسک صورت,ماسک جوان کننده پوست,ماسک صورت,[categoriy]

انواع ماسک صورت جوان کننده پوست -آکاانواع ماسک صورت,ماسک جوان کننده پوست,ماسک صورت,ماسک صورت خانگی,دستور تهیه ماسک صورت,برندهای معروف ماسک صورت,ماسک تغذیه پوست,ماسک درخشان کننده

آکاایران: انواع ماسک صورت جوان کننده پوست

به گزارش آکاایران: ماسک سم زدای فوری

این پاک کننده صورت ۴۷ دلاری  که بر اساس خاک رس درست شده است، مانند یک شوینده عمیق برای پوست است و به سم زدایی عمقی پوست کمک می کند و به سطح پوست نفوذ کرده و آلودگی ها و کثیفی ها را از بین می برد و درنتیجه پوستی پاک تر و سالم تر و تمیز تر به جای می گذارد.

تغذیه کننده پوست

این ماسک فوق کرمی سرشار از مواد قدرتمند مرطوب کننده است و در عین حال فرمولی بسیار سبک دارد که فورا خشکی پوست را دفع کرده و آن را مرطوب می کند و در نهایت پوست نرم تر و سالم تر به نظر می رسد.

درخشان کننده پوست

این ماسک پوست را خیلی سریع براق می کند و فرمول فوق العاده اش با ملایمت پوست را نرم کرده و بافتش را نو می کند و پوستی صاف و شاداب به جای می گذارد.

,انواع ماسک صورت,ماسک جوان کننده پوست,ماسک صورت,[categoriy]

مجموعه ماسک های سه گانه بزرگ بابی براون ۱۴۱ دلار و مجموعه ماسک های کوچک آن ۲۰ دلار است.

مدآنلاین

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها : . . . . . . .


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
ماسک جوان کننده پوست