سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیر عبداللهیان: ایران، کنفرانس «مخالفان سوری در ریاض» را قبول ندارد


امیر عبداللهیان: ایران، کنفرانس «مخالفان سوری در ریاض» را قبول ندارد

فارس/ معاون خاورمیانه و آفریقای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که تهران کنفرانس «مخالفان سوری در ریاض» را نمی‌پذیرد.

«حسین امیر عبداللهیان» معاون خاورمیانه و آفریقای وزارت خارجه ایران در گفت‌‌وگوی تلفنی با «استفان دی‌مستورا» فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه، تاکید کرد که تهران کنفرانس «مخالفان سوری در ریاض» را قبول ندارد.

تلویزیون «المیادین» شنبه شب در خبری فوری اعلام کرد که امیر عبداللهیان در تماسی تلفنی به دی‌مستورا، اقدام عربستان در گرد هم آوردن مخالفان سوری را بر خلاف کنفرانس «وین» خواند.

این مقام وزارت خارجه ایران، تدوین لیست تروریست‌ها و معارضانی که به راه حل سیاسی در سوریه ایمان دارند را از وظایف سازمان ملل برشمرد.

از طرفی دیگر دی‌مستورا در این تماس تلفنی بر نقش ایران در حل بحران سوریه تاکید کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چرا ایران از مخالفان سوری حمایت نمی کند؟