سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیبرمن: رهبران حماس و جهاد اسلامی در غزه باید ترور شوند


لیبرمن: رهبران حماس و جهاد اسلامی در غزه باید ترور شوند

فارس/ در پی عملیات استشهادی در الخلیل که به هلاکت دو صهیونیست منجر شد، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی خواستار ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی در باریکه غزه شد.

«آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» در واکنش به عملیات‌های شهادت‌طلبانه جمعه ‌(دیروز) در الخلیل که منجر به هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن چندنفر دیگر شد، گفت، باید رهبران حماس و جهاد اسلامی در باریکه غزه ترور شوند.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، لیبرمن این ماجرا را نتیجه مستقیم عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی در مهار اوضاع به جای تصمیم‌گیری درست دانست و کابینه نتانیاهو را به خاطر این ماجرا مورد انتقاد قرار داد.

وی در این باره گفت: «رهبران حماس در غزه از کشتار یهودیان استقبال می‌کنند، فلسطینی‌ها در الخلیل را به از کار انداختن دوربین‌های امنیتی ترغیب می‌کند و فلسطینی‌ها در غزه را برای مقابله با سربازان اسرائیلی در حصار مرزی اعزام می‌کنند».

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی اظهار داشت، رهبران حماس در غزه همه این کارها را با این اطمینان انجام می‌دهند که «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر) و «موشه یعلون» (وزیر جنگ اسرائیل) به آنها مصونیت می‌دهند و کسی به آنها آسیب نمی‌رساند و نتیجه این می‌شود. این راه مقابله با تروریسم نیست.

روز گذشته چند فلسطینی به یک خودرو تیراندازی کردند و باعث کشته شدن دو صهیونیست شدند. به دنبال این عملیات، نظامیان رژیم صهیونیستی برای ردگیری عاملان این حادثه در حال جست‌وجوی این منطقه هستند.

به دنبال این ماجرا بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز متعهد شد عاملان این اتفاق را بازداشت کند و به دست عدالت بسپارد.


ویدیو مرتبط :
ترور یکی از رهبران حماس به دست جانوران صهیونیست