ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رئال مادرید تیم دوم کاتالونیا شکست داد / تیم زیدان با درخشش رونالدو 6 ستاره شد


به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت‌های لالیگا  در هفته بیست و دوم از ساعت 23 رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم دوم ایالت کاتالونیا، اسپانیول رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه 6 بر صفر به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا رئال زیدان با 6 گلی که به ثمر رساند 6 ستاره شود.

رئال مادرید 5 - اسپانیول صفر

برای رئال بنزما در دقیقه 7 و رونالدو 3 گل در دقایق 12، 45 و 82 و گل به خودی روبرتز  در دقیقه 16 و گل به خودی اوسکار دوارته در دقیقه 87 گلزنی کرد.

گرت بیل طبق روال 2 هفته گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب رئال حضور نداشت.

زیدان که هفته گذشته اولین تساوی ناباورانه خود را مقابل بتیس کسب کرد در این دیدار خیلی زود با بنزما به گل رسید تا اسپانیول نتواند مانع پیشروی قوهای سپید برنابئو شود.

اتلتیکو مادرید یکی از مدعیان قهرمانی لالیگا دیشب در دیداری پر افت و خیز مقابل بارسا تن به شکست داد تا خود را در یک قدمی رئال مادرید ببیند و از صدر دور شود.

در جدول لالیگا بارسا با یک بازی کمتر و 51 امتیاز، اتلتیکو مادرید با 48 امتیاز دوم و رئال مادرید با 47 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/I4337X


ویدیو مرتبط :
درخشش پسر زیدان در تیم رئال