سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار اخبار ضدونقیض از مرگ «ملا اختر» و تعیین «ملا هیبت‌الله» به عنوان سرپرست طالبان


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، از دو روز گذشته برخی گزارش‌ها در مورد ایجاد درگیری مسلحانه میان ملا اختر منصور رهبر گروه طالبان و عبدالله سرحدی از نزدیکان منصور دادالله منتشر شد و براساس آن برخ منابع خبری در افغانستان اعلام کردند که رهبر طالبان در این درگیری‌ها کشته شده است.

منابع خبری در افغانستان می‌گویند که ملا اختر منصور در منطقه «کچلاغ» در نزدیکی مرز «چمن» با افراد نزدیک به ملا محمد رسول نورزی و ملا منصور دادالله درگیر شده است.

با این حال منابع نزدیک به طالبان افغانستان از جمله ذبیح‌الله مجاهد و قاری یوسف احمدی دو سخنگوی این گروه به شدت این اخبار را رد کرده و می‌گویند انتشار چنین خبری از پایه دروغ است.

منابع نزدیک به طالبان می‌گویند هیچ درگیری میان ملا اختر و عبدالله سرحدی رخ نداده و هر دو این افراد سالم هستند.

با این حال ساعتی پیش برخی منابع خبری در افغانستان اعلام کردند که تعدادی از رهبران طالبان می‌گویند ملا اختر منصور کشته شده و ملا هیبت‌الله آخوندزاده معاون وی به عنوان سرپرست این گروه تعیین شده است.

این منابع می‌گویند که افراد نزدیک به ملا اختر منصور اعلام کرده‌اند وی به شدت زخمی شده و مداوای وی 8 ماه زمان خواهد برد اما در حقیقت منصور کشته شده است و طالبان برای حفظ روحیه افراد خود اخبار آن را پنهان نگه خواهد داشت.

با این حال هنوز منابع رسمی طالبان این اخبار را تأیید نکرده‌اند.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
ملا محمد فصولی کربلایی و ملا نزار قطری -صفر1429-شب چهارم