توافق افشین قطبی با پرسپولیس تكذیب شد


مهدی حاجی باقر روز سه شنبه،گفت: ما و پرسپولیس حساب و کتابی نکردیم که دوستان حرف از تسویه حساب کامل می زنند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس طبق بند 8 قرارداد به تعهدات خود عمل نکرده و براساس این بند باشگاه موظف بود که مالیات افشین قطبی را پرداخت کند.

مدیر برنامه های افشین قطبی در رابطه با خبری که در سایت باشگاه پرسپولیس مبنی بر تسویه حساب کامل با این مربی منتشر شده، گفت: صلح ما با باشگاه پرسپولیس و تفاهم نامه امضا شده درخصوص پرداخت مالیات نبوده بلکه این مصالحه در رابطه با جدایی افشین قطبی در سال دوم مربیگری در پرسپولیس بود.

حاجی باقر تصریح کرد: قطبی در سال دوم، پیش از جدایی مبلغی بیشتر از قرارداد خود از باشگاه دریافت کرده بود که پس از جدایی این مبلغ را به باشگاه بازگرداند و با توافق از باشگاه جدا شد اما این به معنای موافقت در پرداخت نشدن مالیات نیست.

وی اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد موظف بوده در طول مدت حضور قطبی در پرسپولیس مالیات قرارداد او را پرداخت کند که این کار صورت نگرفته و این جزو دیون باشگاه است.

حاجی باقر تاکید کرد: ما مدارک و مستنداتی داریم که کمیته انضباطی و امور حقوقی فدراسیون فوتبال طبق آن اعلام کردند باشگاه پرسپولیس به تعهد خود عمل نکرده است.

مدیر برنامه های افشین قطبی،گفت: این آمادگی را دارم که در باشگاه پرسپولیس حاضر و مدارک خود را به مسئولان این باشگاه ارایه دهم اما متاسفانه بعد از گذشت پنج سال هیچکس تمایلی به این درخواست نشان نداده است.

وی افزود: وقتی 2 قرارداد یک شکل وجود دارد چطور می شود سال نخست در زمان حبیب کاشانی این بدهی مالیاتی پرداخت شود اما در سال دوم این مالیات پرداخت نشود؟ دوستان در باشگاه پرسپولیس به مساله نادرست اشاره می کنند و بهتر است در جلسه با من این مشکل حل شود.

مدیربرنامه های افشین قطبی درخصوص وضعیت این مربی، گفت: قطبی در حال حاضر درسوگ درگذشت مادرش است اما از لحاظ حرفه ای او مربی شناخته شده ای است و پیشنهاد های فراوانی دارد.

وی در رابطه با اینکه آیا احتمال بازگشت قطبی به ایران وجود دارد، اظهار کرد: به طور حتم قطبی بی کار نخواهد ماند و بهترین پیشنهاد را می پذیرد. درصورتی که پیشنهاد خوبی از ایران هم به دست قطبی برسد احتمال قبول آن وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس امروز با انتشار مصاحبه ای از مسئولان حقوقی خود مدعی شده بود که با افشین قطبی صلح کردن و هیچ نقطه تاریکی در قرارداد با قطبی وجود ندارد.

منبع: ایرنا

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
خوشحالی افشین قطبی در ژاپن