علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ناتو در آزمونی دیگر شکست خورد


به گزارش خبرگزاری مهر، «الکسندر گروشکو» نماینده دائم روسیه در ناتو در گفتگو با کانال یک تلویزیون روسیه با اشاره به اقدام خصمانه ترکیه در ساقط کردن جنگنده روسیه در آسمان سوریه و حمایت ناتو از آن، اعلام کرد ناتو با تلاش برای سرپوش گذاشتن بر اقدام آنکارا درخصوص اسقاط جنگنده روسی، در آزمونی دیگر، شکست خورد.

وی افزود: موضعی که ناتو در خصوص اتفاقات اخیر اتخاذ کرد، جدید نیست و ما در گذشته نیز شاهد اتخاذ چنین مواصعی از سوی ناتو بوده ایم، در واقع این اقدام یک نمایشنامه بود برای اینکه بر روی اقدام خصمانه ترکیه سرپوش سیاسی بگذارد.

گورشکو گفت: ترکیه با ساقط کردن جنگنده روسیه که در حریم هوایی کشوری دیگر پرواز می کرد، بزرگترین نقض قانون را مرتکب شد. وی افزود: حتی اگر متصور شویم که جنگنده روسیه حریم هوایی ترکیه را نقض کرده است، زمان آن بسیار ناچیز بوده است.

دبیر کل ناتو شب گذشته ضمن توجیه اقدام ترکیه، بر حمایت ناتو از آنکارا درخصوص واکنش های احتمالی روسیه تاکید کرد.


ویدیو مرتبط :
وقتی مرگ شکست می خورد