عبور سه میهمان ناخوانده از دیوار امنیتی اجلاس گروه بیست + فیلم


اجلاس بیست کشور اقتصادی جهان باوجود تدابیر شدید امنیتی، 3 مهمان ناخوانده داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هِوی؛ در پی حملات تروریستی جمعه شب پاریس، اجلاس گروه بیست، متشکل از بیست کشور اقتصادی جهان، با استقرار تدابیر شدید امنیتی در آنتالیا، ترکیه، آغاز به کار کرد. آنتالیا فقط 600 کیلومتر از مرکز جنگ و درگیری داعش در سوریه فاصله دارد و با توجه به دو بمب‌گذاری ماه گذشته آنکارا، مقامات امنیتی ترکیه 13 هزار نیروی آموزش دیده را برای حفظ امنیت دهمین دوره از برگزاری اجلاس "جی 20" در آنتالیا مستقر کردند.

باوجود این تدابیر شدید امنیتی، 3 گربه بازیگوش موفق شدند از تمام موانع عبور کرده و خود را به محل سخنرانی رهبران حاضر در اجلاس برسانند.

آنتالیا در محاصره کامل نیروهای نظامی است بطوریکه معترضان به جهانی سازی برای برگزاری تظاهرات هرساله خود در محل برگزاری اجلاس گروه بیست، نتوانستند از 45 کیلومتری به محل برگزاری اجلاس نزدیک شوند. در منطقه‌ای که رهبران جهانی مستقر هستند، هیچکس بدون داشتن کارت مخصوص اجازه تردد ندارد و در چند روز برگزاری اجلاس ماشین شخصی وارد این منطقه نمی‌شود. عبور و مرور در آنتالیا فقط از طریق اتوبوس و وسایل نقلیه‌ای که دولت برای این منظور اختصاص داده، امکان پذیر است.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
میهمان ناخوانده