سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش 24 میلیمتری باران طی 48 ساعت گذشته دركرمانشاه/بارش ها ادامه می یابد


شاهرخ پارسا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: هوای استان از روز یكشنبه در دامنه فعایت یك سامانه بارشی قرار گرفت كه خوشبختانه بارش های خوبی نیز تاكنون به همراه داشته است.
وی افزود: بیشترین بارش این سامانه تا صبح امروز از شهر كرندغرب با 49 میلیمتر و كمترین بارش نیز از سنقروكلیایی با 9 میلیمتر گزارش شده است.
پارسا، میانگین بارش های شهر كرمانشاه را نیز طی 48 ساعت اخیر 11 میلیمتر عنوان كرد.
مدیركل هواشناسی استان كرمانشاه با بیان اینكه این سامانه بارشی تا پایان هفته در استان فعال خواهد بود، گفت: پیش بینی نقشه ها نشان می دهد شدت بارش ها برای امروز و فردا خواهد بود.
وی یادآور شد: در ابتدای هفته نسبت به وقوع سیلاب در برخی مناطق استان و آب گرفتگی معابر هشدارها و تذكرات لازم داده شده است.
پارسا در پایان میانگین بارش های سال زراعی جاری تاكنون (اول مهر 94 تا 24 فروردین 95) را 622 میلیمتر عنوان و اظهار كرد: این بارش ها نسبت به مدت مشابه قبل 97درصد و نسبت به میانگین بلندمدت استان 59 درصد رشد نشان می دهد.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ویدیویی از بارش باران سال گذشته گذشته (بانسنت) فیلم بردار: نفیس بلوچزاده