سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ نقد و بررسی ویدیویی اپل آیپد پرو


ترنجی/ اپل آیپد پرو نسل جدیدی در محصولات اپل است که هنوز موفقیت آن در هاله ای از ابهام به نظر می رسد، از این بابت که هنوز دسته بندی مشخصی برای آن تثبیت نشده است. تبلت های سرفیس مایکروسافت هم به همین دلیل هنوز نتوانستند مزه موفقیت را بچشند اما مشخصا ورود اپل به این دسته بندی مسلما کمک زیادی به تثبیتش می کند. آیپد پرو با سیستم عامل iOS ارایه شده است که این خود یک ریسک بزرگ است. اگر قرار است این تبلت عظیم الجثه دلیل قانع کننده ای برای خرید داشته باشد، باید دلیل قانع کننده ای هم برای کارا بودنش ارایه بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نقد و بررسی اپل آیپد پرو را از وب سایت TheVerge ببینیم.

آیپد پرو با لوازم جانبی مخصوصی از جمله کیبرد و قلمی که اپل به آن Pencil می گوید می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و درهای خلاقیت را به روی کاربران باز کند. اولین مورد مشخص درباره آیپد پرو اپل اندازه آن است، یک این تبلت واقعا بزرگ است که در رده سرفیس های مایکروسافت قرار می گیرد. علاوه بر نمایشگر 12.9 اینچی این تبلت که رزلوشن 2048*2732 دارد ذومین موردی که نظر شما را جلب خواهد کرد قیمت آن است. قیمت آیپد پرو در مدل پایه و بدون قلم و کیبرد برابر 799 دلار است، 160 دلار برای کیبرد و 100 دلار برای قلم به آن اضافه کنید تا به قیمت 1060 دلار برسیم! مشخصا گران است، اما در مقابل این قیمت چه دلیل قانع کننده ای برای انتخاب شدن به جای مثلا مک بوک ایر دارد؟

صفحه لمسی، iOS و استفاده های قلم می تواند از موارد قانع کننده به حساب بیایند. در ادامه با هم به تماشای نقد و بررسی ویدیوی آیپد پرو اپل از وب سایت TheVerge می نشینیم:

دانلود ویدیو

نظر شما درباره آیپد پرو چیست؟ آیپد پرو یا مک بوک ایر؟ آیپد پرو یا سرقیس پرو؟


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید: اولین آگهی ویدیویی از آیپد پرو اپل