سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی ایلام آغاز شد


رئیس ستاد انتخابات ایلام روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: 26 هیات اجرایی شامل 2 هیات اصلی در فرمانداری شهرستان های ایلام و دهلران بعنوان مراکز حوزه انتخابیه و 24 هیات فرعی در سایر شهرستان ها و بخش های تابعه وظیفه بررسی صلاحیت داوطلبان را بر عهده دارند.
حسین کلانتری افزود: اعضای هیات های اجرایی شامل 11 نفر هستند که هشت نفر را معتمدین محلی و سه نفر نیز شامل فرماندار، رئیس ثبت احوال و نماینده شورای شهرستان تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه هیات های اجرایی با استعلام از مراجع چهارگانه صلاحیت داوطلبان را بررسی خواهند کرد، تاکید کرد: هیات های اجرایی همچنین از امروز نسبت به تعیین محل شعب اخذ رای و بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان اقدام می کنند.
کلانتری یادآور شد: 105 نفر در پایان فرصت هفت روزه در 2 حوزه انتخابیه ایلام و دهلران خود را به عنوان نامزد انتخابات مجلس دهم در این استان برای کسب سه کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی معرفی کرده و ثبت نام کردند.
قرار است هفتم اسفندماه ۲۹۰ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و ۸۸ نفر برای عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رای مستقیم مردم انتخاب شوند.
استان حدود 600 هزار نفری ایلام یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری و سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
6119/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشکیل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی