سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عامل حادثه پاساژ قیصریه بازار تهران از زبان معاون فرماندار


عامل حادثه پاساژ قیصریه بازار تهران از زبان معاون فرماندارایرنا/ معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه حادثه عصر امروز(چهارشنبه) پاساژ قیصریه پایتخت ناشی از انفجار کپسول هوابرش بود گفت: در این ارتباط به هیچ عنوان خرابکاری در کار نیست و این حادثه در اثر سهل انگاری رخ داده است.

علی اصغر ناصربخت شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ساعت 17 و 15 دقیقه امروز کپسول هوابرشی در ورودی پاساژ قیصریه تهران معروف به طلافروشان در حین کار منفجر شد که بر اثر آن بیش از 39 نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد: 15 نفر از مصدومان به بیمارستان های مختلف تهران منتقل شدند که حال دو نفر وخیم گزارش شده است.
ناصربخت با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و انتظامی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس از دقایق اولیه به طور گسترده در محل حادثه حاضر شدند یادآور شد: سال گذشته نیز در اثر سهل انگاری شاهد وقوع حادثه ای در همین پاساژ بودیم که مصدومانی برجای گذاشت.
معاون فرماندار تهران تاکید کرد: پس از بررسی های لازم مشخص شد که این حادثه ناشی از انفجار کپسول هوابرش بوده و خرابکاری در کار نبوده است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز ساعتی پیش از حادثه انفجار کپسول گاز در پاساژ قیصریه بازار تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 39 مصدوم بدحال توسط تکنیسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
جمعه بازار تهران در پاساژ پروانه