کیومرث هاشمی: نباید با ایجاد توقع روی تکواندوکاران فشار ایجاد کنیم


رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو گفت: در بازدیدهایی که از رشته‌های المپیکی داریم، این بار از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کردیم که از اولویت‌های ماست. تکواندو گل سرسبد رشته‌های ماست و کسب نتیجه این رشته در المپیک بسیار امیدوارکننده است. اعضای این تیم نیز به دنبال کسب سه مدال هستند که نشان از انگیزه بالای تیم ملی تکواندو است.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم با ایجاد کردن توقع، روی بچه‌های تیم ملی فشار ایجاد کنیم. ما تنها می‌خواهیم به این رشته کمک کنیم و حمایت همه جانبه خواهیم داشت.

هاشمی با بیان اینکه سال آینده به فدراسیون‌ها اعتباراتی را خواهیم داد، اذعان کرد: ما بخشی از اعتبارات را به فدراسیون‌ها می‌دهیم و امیدواریم که دولت نیز در این راستا به ما کمک کند تا در سال آینده به فدراسیون‌های المپیکی بیشتر کمک کنیم. اگر نمی‌توانیم کمک زیادی کنیم، لااقل فشاری روی روسای فدراسیون‌ها نیاوریم. اما تا جایی که ممکن باشد حمایت خود را خواهیم داشت.

هاشمی در پایان گفت: یک فضای بسیار خوبی در فدراسیون وجود دارد و پولادگر رییس فدراسیون نیز به اخلاق‌مداری بسیار توجه دارد که این مسئله باعث افتخار من است. اخلاق در تکواندو بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و من در سفرهایی که تکواندو را همراهی می‌کردم، به این مسئله رسیدم. در دیداری که ورزشکاران با رهبری داشتند نیز ایشان با اشاره به اخلاق‌مداری به این مسئله توجه داشتند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
استاد پناهیان : توقع زیادی باعث ایجاد کدورت بین همسران