سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کرباسچی ویترین خوبی برای لیدری اصلاحات نیست/ مردم به محکومان مفاسد اقتصادی حساسیت دارند


پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با تأکید براینکه کرباسچی در تمام دوره‌های انتخابات مجلس نقش مهمی را در تعیین لیست اصلاح‌طلبان ایفا کرده است، اظهار داشت: هرگز یادمان نمی‌رود که وقتی کارگزاران سازندگی تشکیل شد محوریت این جریان را شهردار وقت تهران برعهده داشت.

وی افزود: در دوره‌های بعد نیز شاهد آن بودیم که کرباسچی نقش تعیین‌کننده‌ای را در جریان اصلاحات ایفا کرده است.

سروری با تأکید براینکه دلیل این نقش‌آفرینی این است که یکی از عوامل پشتیبانی اصلاح‌طلبان کارگزاران هستند، خاطرنشان کرد: کرباسچی نیز نقش مهم و محوری در جریان اصلاحات دارد و همچنین طبیعی است که نقشش پررنگ باشد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان بدانند مردم نسبت به کسی که در دادگاه صالحه جمهوری اسلامی محاکمه شده حساسیت دارند، گفت: اگر همان فرد هماهنگ‌کننده اصلاح‌طلبان باشد تایید روند تخلف در کشور است و اصلاح‌طلبان با این اقدام نشان می‌دهند محوریت اصلاحات در اختیار کسی است که نسبت به قوانین جمهوری اسلامی دچار تخلف و دادگاهی نیز شده است.

وی افزود: این نوعی قانون‌شکنی بوده و ویترین خوبی برای اصلاح‌طلبان نیست.

سروری با تأکید براینکه کرباسچی همواره نشان داده چهره‌ای فعال و تئوریسین سیاسی نیست، گفت: این فرد در این حوزه تاکنون اقبال چندانی نداشته و تنها دلیل پذیرش وی توسط اصلاح‌طلبان، پشتیبانی مالی از لیست آنها است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TRFIHY


ویدیو مرتبط :
طرح مقابله با مفاسد اقتصادی (1)