ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عزیز محمدی: قبلا موضع خود را درباره کفاشیان گفته‌ام


عزیز محمدی: قبلا موضع خود را درباره کفاشیان گفته‌ام اسپورت تی وی/ رییس سابق سازمان لیگ گفت: اسامی نایب رییس های پیشنهادی ام محرمانه است.
عزیزمحمدی، درباره حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تصمیم قطعی ام برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را گرفته ام و فردا می روم و ثبت نام می کنم. چند روز قبل با کفاشیان نیز در این باره صحبت کردم البته ایشان نگفت که خودش چه تصمیمی دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه های پیشنهادی اش برای نایب رییسی را انتخاب کرده است، بیان داشت: بله انتخاب کرده ام و تا فردا صبح به جمع بندی نهایی می رسم اما چون این قضیه محرمانه است نمی توانم بگویم چه کسانی مدنظرم هستند.
عزیزمحمدی درباره این موضوع که آیا باید فردا نایب رییس های پیشنهادی اش نیز با او به فدراسیون بروند، خاطرنشان کرد: خیر. قرار نیست کاندیداها با کسی به فدراسیون بروند. بنده فردا فرم را تحویل می دهم و نایب رییس هایم بعدا خودشان می روند و کارهای مربوطه را انجام می دهند.
ویل در پاسخ به این پرسش که 10 عضو مجمع که او را تایید کرده اند چه کسانی هستند گفت: این جزو اسرار است و من نمی توانم بگویم چه کسی از مجمع بنده را تایید کرده اما قطعا اگر تایید 10 نفر را نداشتم نمی توانستم برای ثبت نام بروم.
عزیزمحمدی که پیش از این گفته بود در صورت حضور کفاشیان به نفع او کنار می کشد در این باره اذعان داشت: قبلا مواضع خود را گفته ام. حالا بگذارید ببینیم کفاشیان چه تصمیمی می گیرد و بعد درباره این موضع صحبت کنیم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
ضایع شدن عزیز محمدی-فردوسی پور