سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پاک کردن آرايش از روي صورت


ايران بانو/ مراقب چشمانتان باشيد.
پوست اطراف چشم نازکترين و حساسترين قسمت پوست صورت مي باشد که نياز به بيشترين مراقبت را دارد به همين دليل مستعد به سوزش ، التهاب و تيره شدن است.بنابراين استفاده روزانه از يک پاک کننده آرايش معطر و خوب قدم اول براي سلامت و تنفس پوست ميباشد. ۲ تا ۳ قطره از محلول پاک کننده را روي پنبه ريخته و براي چند ثانيه ضربه اي و آرام با پوست صورت در تماس قرار دهيد . اين کار باعث ميشود آرايش شما پيش از آنکه خودتان کامل آن را پاک کنيد شروع به حل شدن کند. سپس راحت تر ميتوانيد آرايش را از صورت پاک کنيد .

در صورتي که آرايش شما ضد آب است از پاک کننده هاي قوي تر استفاده کنيد.
به دليل اين که اين پاک کننده هاي قوي به گونه اي ساخته شده اند که ايده آل براي آرايش هاي ضدآب هستند ، ساختاري چرب و برپايه پاک کنندگي دارند . به ياد داشته باشيد اگرچه اين مواد ميتوانند آرايش را از بين ببرند اما ميتوانند مانعي بر پوست بوده و باعث نفوذ در لايه پوست شوند. براي جلوگيري از اين امر بعد از استفاده از پاک کننده ها صورت خود را بشوييد.

کمتر از دستمال مرطوب استفاده کنيد.
دستمال هاي مرطوب پاک کننده آرايش مزايايي دارند ولي به طور کلي اشباع شده و مناسب نيستند و در دراز مدت باعث حساسيت و التهاب ميشوند.بنابراين در شرايط خاص و کمتر از آنها استفاده کنيد.

يک پاک کننده دست ساز
از ترکيب وازلين و مرطوب کننده ميتوانيد يک پاک کننده دست ساز و عالي به دست آوريد . مقداري از اين ترکيب را روي پنبه گذاشته و آرايشتان را پاک کنيد و نتيجه جالب توجه را مشاهده کنيد. تنها بخاطر داشته باشيد که بعد از هرکدام از اين روشها صورت خود را بشوييد و تميز کنيد.


ویدیو مرتبط :
پاک کننده طبیعی برای پوست صورت