ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاظمی: 12-10 بازیکن باید از سیاه جامگان بروند/ مطمئنم فدراسیون حق مردم مشهد را می‌دهد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار فوتبال سیاه جامگان و ذوب آهن گفت: با وجود اینکه بازیکنان نامدار کمتری نسبت به ذوب آهن داریم اما خوب بازی کردیم و توانستیم ذوب آهن را یک نیمه در محوطه جریمه خودش محبوس کنیم. در این دیدار موقعیت‌های فراوانی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. تساوی حداقل عدالت بازی با ذوب‌ آهن بود اما با یک گل شکست خوردیم.

وی در خصوص عملکرد داور بازی این دیدار عنوان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت اما من نسبت به دو صحنه مشکوک هستم. در صحنه اول به نظر می‌رسید گل ذوب آهن در شرایطی به ثمر رسید که مدافع ما را شارژ کرده بودند و در صحنه دوم که خودم دیدم سعید مهدی‌پور در محوطه جریمه ذوب آهن شارژ شد که داور برای ما باید پنالتی می‌گرفت.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: دست و بال ما بسته است. 10-12 بازیکن ما در حد لیگ برتر نیستند و باید از سیاه جامگان بروند. من فردا لیست مازاد خود را به مالک باشگاه می‌دهم. درست است بازیکنان زیادی که خوب باشند در نیم‌فصل نیستند اما تا الآن تیم ما 4 یا 5 بازیکن خوب جذب کرده است.

کاظمی ادامه داد: مطمئن باشید با برطرف کردن نقض‌ها تیمی که جلوی ذوب آهن بدین شکل بازی می‌کند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نتایج بهتری نسبت به 14 هفته اول کسب خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند فدراسیون فوتبال در خصوص فرید بهزاد کریمی بازیکن تیم صبا چه رأیی خواهد داد تأکید کرد: همه می‌دانند که حق با ماست و مطمئنم فدراسیون فوتبال حق مردم مشهد را خواهد داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫پرسپولیس 1 -1 سیاه جامگان مشهد‬‎