فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش و نقد فیلم اسکاری در ایوان شمس


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، پنجمین نشست باشگاه فیلم سینمای زندگی در ایوان شمس با نمایش فیلم انجمن شاعران مرده به کارگردانی پیتر ویر روز یکشنبه 6 دی ساعت 16 با حضور مرجان سلطانی پناه روانشناس و محمد ناصری کارشناس سینما برگزار می‎شود.
در بخش نخست این نشست پس از نمایش فیلم، محمد ناصری به نقد و بررسی اثر می پردازد و در بخش دوم نشست در کارگاه روان شناسی، مرجان سلطانی پناه به بررسی روانشناختی محتوای فیلم خواهد پرداخت.
فیلم انجمن شاعران مرده داستان یک معلم ادبیات به نام جان کیتینگ با بازی رابین ویلیامز است که برای دانش آموزانش به وسیله عشق و شعر الهام بخش می شود تا دم را غنیمت شمارند و...
این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه سال 1989 نوشته تام شولمن و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای رابین ویلیامز، بهترین کارگردانی برای پیتر ویر و جایزه اسکار بهترین فیلم سال شد.
سینمای زندگی یک کارگاه روانشناسی همراه با نمایش فیلم است که هدف از برگزاری این سلسله نشست ها بررسی مشکلات موجود در میان خانواده ها همچون بحران های مرتبط میان والدین، طلاق و جدایی، مشکلات ارتباطی و درک متقابل والدین و فرزندان، اعتیاد در خانواده، تقابل نسل ها، چالش های مربوط به سنت و مدرنیسم در خانواده و... با حضور روانشناسان و ارایه راهکار در حل این معضلات است.
سلسله نشست های سینمای زندگی با شعار سینما به ما چگونه رفتار کردن را می آموزد به همت فرهنگسرای رسانه با حمایت موسسه تصویر شهر و با همکاری رادیو همکف، ماهنامه کودک، گروه هنری پیله بهشت و فروشگاه فرهنگی باران هر دو هفته یک بار روزهای یکشنبه در ایوان شمس برگزار می شود.
فراهنگ**9246**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫مراسم اکران خصوصی فیلم " لاک قرمز " در تالار ایوان شمس‬‎