ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گزارش معنادار گزارشگر اصفهانی/ این سپاهان است نه بارسلونا


گزارش معنادار گزارشگر اصفهانی/ این سپاهان است نه بارسلوناورزش 3/ سپاهان بازی را با دو گل به حریف ازبک خود باخت تا امیدهایش برای صعود کم و کمتر شود.
مدافع عنوان قهرمانی که تا فصل قبل یکی از بهترین تیم های باشگاهی ایران بود در فصل جاری نتایج ناامید کننده ای کسب کرد تا یکی از بدترین سال های خود و طرفدارانش را رقم بزند. نتایجی که کاملا مستحق انتقاد است و می توان به کالبدشکافی آن پرداخت اما در این بین تنها توجه به یک نکته حائز اهمیت است آن هم این که سپاهان تا همین فصل قبل بهترین نتایج ممکن را می گرفت و حالا با یک فصل ناکامی نباید زیر تیغ برود.
گزارشگر اصفهانی بازی این تیم با لوکوموتیو بعد از ثبت دومین گل حریف ازبک در گزارشی معنادار چنان سپاهان را مورد انتقاد از رسانه ملی قرار داد که گویی راجع به بارسلونا صحبت می کند نه سپاهان! گزارشگر محترم حرف هایی به زبان آورد که اصلا نمی توان آن را قبول کرد چون هیچ کجای دنیا نمی توانی انتظار داشته باشی که تیم ها و باشگاه های فوتبال تنها روز خوب داشته باشند و روز بدی برای شان رقم نخورد به همین خاطر او نباید در دقایق پایانی آن صحبت ها را راجع به سپاهان و مدیریتش انجام می داد.
در این که در سیستم مدیریتی و فنی سپاهان این فصل مشکلات و ضعف هایی بوده هیچ جای شک و تردیدی نیست اما پرداختن به این ضعف ها آن هم از سوی یک گزارشگر تلویزیون در پخش زنده نمی تواند کار خوبی باشد و گزارشگر محترم اصفهانی هم باید از این پس به گزارش خود بیشتر دقت کند تا قضاوت یک باشگاه حرفه ای مثل سپاهان.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گزارش وحشتناک گزارشگر کرمانی