سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ نمونه ویدئو ثبت شده توسط دوربین لومیا ۶۵۰


تماشا کنید/ نمونه ویدئو ثبت شده توسط دوربین لومیا ۶۵۰وین فون/ مایکروسافت امروز لومیا ۶۵۰ را معرفی کرد، یک گوشی ویندوزی جدید از خانواده لومیا که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل همراه است. لومیا ۶۵۰ که با فریم فلزی و همچنین یک طراحی زیبا همراه است، به گفته مایکروسافت یک انتخاب مناسب برای افراد اهل کسب و کار به شمار می رود.

از مشخصات این گوشی جدید که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل همراه است، می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰x720 پیکسلی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، ۱ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی MicroSD، پردازنده اسنپدراگون ۲۱۲ و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

حال یک حساب کاربری در یوتیوب به نام Recombu که به بررسی گوشی های هوشمند مختلف می پردازد، یک نمونه از ویدیو ثبت شده توسط دوربین گوشی لومیا ۶۵۰ را منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنیم. این ویدیو که در مرکز شهر لندن تهیه شده است، با زرولوشن ۷۲۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تهیه شده است. این ویدیو را با هم می بینیم.

لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
نمونه ویدئو از دوربین لومیا 520