سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سپاه تا عذرخواهی رسمی آمریکا در برابر فشارها برای آزادی متجاوزان ایستادگی کند


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از حرکت عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتظار خود را از سپاه پاسداران ایستادگی در برابر هرگونه فشارهای عوامل داخلی و خارجی دشمن مبنی بر آزادی  متجاوزین تا عذرخواهی رسمی دولت ایالات متحده آمریکا به خاطر تجاوز آشکار به حریم ایران اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام شجاعانه‌ دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری 10 نظامی متجاوز آمریکایی به حریم آب‌های جمهوری اسلامی ایران، جلوه‌ای دیگر از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و این پیام را به مردم ایران و مردم و دولتمردان جهان رساند که قوای مسلح جمهوری اسلامی در حراست از عزت، اقتدار و تمامیت ارضی کشور از هیچ  به ظاهر ابرقدرتی نمی‌هراسند.

این بیانیه می‌افزاید: متاسفانه به دلیل کرنش‌های ساده‌اندیشانه برخی مسئولان داخلی کار به جایی رسیده که مقامات رسمی و رسانه‌های آمریکایی به جای عذرخواهی و قبول این اشتباه، از موضع مستکبرانه سخن از قول طرف ایرانی مبنی بر آزادی قریب الوقوع متجاوزین به میان می‌آورند و با باج‌خواهی از موافقت‌نامه موسوم به «برجام» به تهدید علنی و آشکار ایران می‌پردازند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: علاوه بر آموزه‌های دینی، تجربه‌ی 37 ساله‌ی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی روشن کرده است که هرگاه در برابر مستکبرین نرمی نشان دادیم، آن‌ها در استکبارشان اصرار ورزیدند و هر گاه با اقتدار با آن‌ها برخورد نمودیم، علی رغم تهدیدهای اولیه، در پایان ناچار به عذرخواهی شدند.

بیانیه مذکور می‌افزاید: ما جوانان انقلابی ضمن اعلام حمایت از این حرکت عزتمندانه، انتظار داریم سپاه پاسداران در برابر هرگونه فشارهای عوامل داخلی و خارجی دشمن مبنی بر آزادی این متجاوزین ایستاده و تا عذرخواهی رسمی دولت ایالات متحده آمریکا به خاطر این تجاوز آشکار به حریم ایران، آنها را آزاد ننماید. بدون شک اگر چنین اتفاقی از طرف جمهوری اسلامی در محدوده‌ آب‌های امریکایی اتفاق می‌افتاد برخورد نظامی و رسانه‌ای آن‌ها در شدیدترین حالات ممکن می‌بود.

در پایان این بیانیه آمده است: پرواضح است که اگر در برابر این زیاده‌خواهی و موضع متکبرانه‌ی شیطان بزرگ ایستادگی نشود، عزت، شرافت و امنیت ملت بزرگ ایران لکه‌دار خواهد شد و داغ ننگین تواضع در برابر استکبار جهانی بر پیشانی این مردم شهیدپرور خواهد نشست. در پایان این پیام مانای پدر پیرمان را بازمی‌خوانیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.»

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی کردن در ایمیل: رسمی و غیر رسمی