علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دستگیری عاملان سرقت های شیطانی/ چوپان کر و لال زاغ‌زن متهمان


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح عملیات دستگیری سه سارق گفت: مرد ۶۴ ساله ای در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ ادعا کرد همراه دختر جوان خود از شهرستان، برای معالجه و درمان عازم مشهد بودند که در نزدیکی مشهد، هنگامی که از جاده خارج شده و در مکانی خلوت قصد صرف ناهار و استراحت کوتاهی را داشتند توسط سه جوان نقابدار مورد حمله قرار گرفتند.

وی افزود: این سه جوان پس از بستن دست و پای پدر و دختر، با سرقت چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، دو میلیون تومان وجه نقد، یک عدد انگشتری طلا، پنج قطعه کارت عابربانک، یک قطعه چک به مبلغ سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، مدارک شخصی و سوئیچ خودرو، هنگام فرار برای دختر جوان نیز با ایراد ضرب و جرح، ایجاد مزاحمت کردند.

سردار امیری مقدم گفت: در پی اعلام این گزارش، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده ای تشکیل و ماموران انتظامی مشهد رسیدگی به موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری طرق در این عملیات گسترده با انجام تحقیقات میدانی و پیگیری سرنخ های موجود و همچنین ردزنی های اطلاعاتی، دو تن از عاملان این سرقت شیطانی را که کارگر شرکتی در حوالی مشهد بودند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: دو متهم «محمد»۲۴ و «ایمان »۳۵ ساله در برابر شواهد و مستندات  موجود راهی جز بیان حقیقت نداشتند و با همدستی یک چوپان کر و لال که آنها را در جریان حضور شهروندان برای استراحت بین راهی در محل های خلوت و دور از مسیر تردد خودروها قرار می داده اعتراف کردند که تا کنون مرتکب پنج فقره سرقت های متجاوزانه و شیطانی شده اند.

سردار امیری مقدم گفت: در پی این اعترافات ،سومین عامل این سرقت های شیطانی نیز دستگیر شد و تحقیقات گسترده از این متجاوزان به عنف برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
تعقیب پلیس + فرار متهمان = دستگیری متهمان