امکان استقرار محصول BaNCS شرکت TCS هند در کلیه بانک های کشور (اطلاع رسانی تبلیغی)


سیستم بانکداری متمرکز (Core banking) با نام تجاری BaNCS از محصولات شرکت TCS هند است که در رنکینگ معتبر جهانی همواره جزء 5 محصول برتر جهان میباشد. این سیستم توسط متخصصان فنی شرکت گسترش فن آوری های نوین کشاورز و حوزه بانکداری بومی سازی شده و همچنین قابلیت استفاده در نظام بانکداری اسلامی ایران را داراست. این سیستم از سال 1387 در بانک کشاورزی با حدود 2000 شعبه پیاده سازی و عملیاتی شده است.

بانک مذکور با استقرار این محصول که کاملا ماژولار بوده و برای اولین بار از بانکداری اسلامی در یک سیستم متمرکزدر ایران بهره برده و تمامی بخش های آن اعم از سپرده ها، مالی، اعتباری و تسهیلات ، خزانه داری بین المللی (Treasury) ، اعتبارات اسنادی (Trade Finance) ، مشتریان و ... نیز فعال و مورد بهره برداری بوده ، طی 8 سال گذشته بصورت برخط و بدون وقفه استفاده و کلیه سرویس های مشتریان خود را بر این بستر استوار کرده است.

باتوجه به قیود مندرج در برنامه های توسعه پنجم و ششم کشور مبنی بر تکلیف استقرار سیستم core واقعی در کلیه بانک های کشور، شرکت گسترش فن آوری های نوین کشاورزی، نمایندگی فروش و پیاده سازی این محصول را از TCS هند بر عهده گرفته و آمادگی خود را در جهت عرضه محصول در نظام بانکی کشور اعلام کرده است.


ویدیو مرتبط :
اطلاع رسانی مهمی در مورد سینمای هند