علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شاهراه ترانزیتی جنوب مسدود شد/ بازگشایی پل‌زال- خرم‌آباد تا فردا


سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزاد راه پل زال - خرم آباد به علت ریزش کوه مسدود شد.

وی با بیان اینکه محور آزاده پل زال - خرم آباد در مسیر جنوب به شمال برای دومین بار مسدود شد گفت: این محور در تونل «کبکان» واقع در ۸۰ کیلومتری پل زال بر اثر ریزش کوه ساعت ۲۲ امشب مسدود شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر گفت: این محور پس از ریزش کوه با کمک و تلاش تیم راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی با گذشت ۴۵ دقیقه بازگشایی و خودروهای صف کشیده در راه‌بندان توانستند عبور کنند.

سرهنگ عبدالوند افزود: پس از گذشت یک ساعت به دلیل کمبود دید در تاریکی شب و  احتمال ریزش دوباره کوه این مسیر دوباره بسته شد.

وی افزود: بسته شدن این محور احتمال دارد تا فردا صبح ادامه داشته چرا که با روشنایی روز چگونگی مسدود شدن راه به عینه مشخص خواهد شد و با عملیات دوباره تیم راهداری، این محور بازگشایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر گفت: بنابر این به رانندگان توصیه می شود در صورت امکان امشب از این محور تردد نکنند و تا صبح شنبه صبر کنند.

بنا بر این گزارش، شب گذشته نیز این آزاد راه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود که پس از چند ساعت از سوی عوامل راهداری استان بازگشایی شد.


ویدیو مرتبط :
اتوبان پل زال خرم آباد