علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



راه اندازی سه شبكه پیام رسان پیگیری می شود


ابوالحسن فیروز آبادی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، درباره اینكه شورای عالی فضای مجازی چگونه می خواهد فضای امنی را برای كاربران ایرانی ایجاد كند تا كاربران كمتر به سراغ شبكه های خارجی بروند، بیان داشت: شورای عالی فضای مجازی طرح حمایت از سه شبكه پیام رسان را در دستور كار دارد كه هنوز در مورد آن در شورا صحبت نشده است.
وی افزود: این طرح یكساله است و برای مشتركان شبكه های خارجی الزاماتی ایجاد خواهد كرد كه همه باید از آن تبعیت كنند.
وی توضیح داد: به دنبال این هستیم كه این سه شبكه را حمایت كنیم به طوری كه این شبكه ها به توانمندی شبكه های خارجی دست یابند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی پیشتر اعلام كرده بود، در سال جاری تلاش می شود حوزه هایی را كه بیشترین فعالیت در فضای مجازی دارند مورد حمایت جدی تری قرار گیرند كه مهمترین آنها راه اندازی شبكه ملی اطلاعات و صیانت از فضای مجازی است.
به گزارش ایرنا، شورای عالی فضای مجازی اسفندماه سال 1390 به فرمان رهبر معظم انقلاب تشكیل شد و موظف است مركز ملی فضای مجازی كشور را راه اندازی كند.
پیش از این محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یكی از سیاست های خود را حمایت جدی از ایجاد شبكه های پیام رسان داخلی عنوان كرده و گفته بود: ایجاد شبكه های اجتماعی داخلی مورد حمایت جدی خواهد بود.
همچنین دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری در دیدار نوروزی خود با مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شانزدهم فروردین ماه جاری، بر ایجاد شبكه های اجتماعی داخلی تاكید كرده و گفته بود: این گونه نباشد كه مردم به شبكه های پیام رسان خارجی بیش از داخلی ها اطمینان كنند.
اقتصام(4)9123 **1561

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش ارسال پیام به تفکیک سن - سامانه رایگان پیام رسان